Gå til innhold

Hvilket psykiatriske sykehus er norges beste?


Gjest franklyscarlet

Anbefalte innlegg

Gjest franklyscarlet

Jeg vurderer å legge meg inn, men tenker at jeg drar til det psykehuset som er best. Der spiller ingen rolle hvor i landet der ligger. Noen som vet hvor de er ordentlig seriøse og flinke, og uten sure strikke-damer i overgangsalderen som egentlig misliker psyk. pasienter?😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilket psykiatrisk sykehus som er "best" tenker jeg kommer an på diagnosen(e), behandlingsbehovet og symptomtrykket man har.

Anonymkode: c14cd...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Godt poeng. Bp1 i manisk fase, med en del psykosesymptomer. Høyt symptomtrykk! Lang varighet (fem mnd). Mulig at jeg har schizoaffektiv i stedet, men vi er usikre😉 Jeg synes at legene ved mitt lokale psykehus er (for det meste) flinke, men de andre, som en tross alt må omgås i timesvis hver dag, de er en plage å være rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt koster i dag i enorme summer så jeg tror ikke man kan velge dette. Forøvrig går vel Vindern i Oslo som landets beste.

Anonymkode: c7eea...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, franklyscarlet skrev:

Godt poeng. Bp1 i manisk fase, med en del psykosesymptomer. Høyt symptomtrykk! Lang varighet (fem mnd). Mulig at jeg har schizoaffektiv i stedet, men vi er usikre😉 Jeg synes at legene ved mitt lokale psykehus er (for det meste) flinke, men de andre, som en tross alt må omgås i timesvis hver dag, de er en plage å være rundt!

Man trenger da ikke bli innlagt bare fordi en har mani. Din kødd! 

Du har jo hjelp fra før av i dps så hvorfor i helvete tar du ikke i bruk dem?? Du vet det er mange som skulle ønsket dem fikk den plassen du tar opp som er mye psykere enn deg for faen i helvete

Anonymkode: a77b6...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger da ikke bli innlagt bare fordi en har mani. Din kødd! 

Du har jo hjelp fra før av i dps så hvorfor i helvete tar du ikke i bruk dem?? Du vet det er mange som skulle ønsket dem fikk den plassen du tar opp som er mye psykere enn deg for faen i helvete

Anonymkode: a77b6...20b

Du vet tydeligvis ikke hva en mani er for noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke hvilken som er bra, men barn og ungdompsykiatrien i Tromsø er dritt! Et farlig sted å være for mennesker som er suicidale… dårlig oppfølgning av pasienter, pleiere som bare leser aviser, de ser nesten ikke til pasienter og de sjekker ikke hva folk har med i bagasjen når de kommer inn dit. De skriver ut pasienter fort… for lite tvang der for å si det mildt! 

Anonymkode: 1777f...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
5 timer siden, elina777 skrev:

Du vet tydeligvis ikke hva en mani er for noe. 

Jeg synes svaret fra anonym bruker ... 20b til deg var ufint. Men trenger man alltid innleggelse ved mani? Jeg spør fordi jeg ikke vet. Jeg går ofte og lurer på om jeg har bp type 1 eller 2. Jeg har aldri vært innlagt for mani eller hypomani, bare for blandet episode. Så siden jeg aldri har vært innlagt i perioder hvor jeg har vært unormalt høy, så har jeg nok type 2. Men jeg vil spørre kupton om dette i egen tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Nei, føkk det her. Jeg melder meg ut av DOL. 

Ikke la noen ekle folk ødelegge får deg. Drit i dem! Jeg anbefaler psykose posten i Levanger, følte meg veldig trygg der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke la noen ekle folk ødelegge får deg. Drit i dem! Jeg anbefaler psykose posten i Levanger, følte meg veldig trygg der. 

Det er veldig trygt der :) 

Anonymkode: 61912...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...