Gå til innhold

Ufarlig cyste?


Bekymret83

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har i over 1.5 år nå kjent en hevelse i eggstokk området. 

Var i fjord på denne tida å sjekka med innvendig ultralyd, der de så at jeg hadde hatt en cyste men den var gått hull på. Følte at gynokolog stresset gjennom undersøkelsen da de hadde glemt meg av grunnet noe rot i systemet. 

Problemet er at jeg ennå føler denne kulen. Kjenner den når jeg har bukse på. Og jeg kan ikke ligge på siden når jeg sover, da der føles ut som noe kommer i klem. 

Har tatt opp dette med legen min, men han sier at vist jeg føler den gjør vondt eller at vist det føles ut som det vokser så må jeg si ifra. 

Grunnen til at jeg nå spør, er fordi min mor fikk påvist en svults på litt over 1 kg med påbegynnende kreft. Vi har samme lege. 

Nå er jeg redd for at det kan være kreft. Er utmattet til tider, men har fått diagnosen fibromyalgi. Så legen sier at det er grunnet dette, har tatt prøver på jernn og vitamimmangel men de kom tilbake helt fine. 

Skal til han denne uken igjen, så skal ta opp dette på nytt. Er redd for at han tror jeg innbiller meg noe som ikke er reelt med tanke på at min mor var syk. Nei, ikke vet jeg. Men dette oppsto jo før det ble oppdaget på henne. 

Nå skal det sies ar jeg har vært ekstremt plaget med menssmerter fra jeg fikk mens til jeg fikk barna og satte inn hormonspiral 

Tanken med endimetriose har slått meg; men som sagt er ikke plaget så lenge jeg har spiral.

Forresten sa gynokologen at bakdelen med å ha spiral var at det kunne gi cyster som var ufarlige. 

Noen som har opplevd lignede med denne trykkende følelsen innefra eggstokk regionen? 

Mvh bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...