Gå til innhold

Gambler med medisiner


usikker

Anbefalte innlegg

Har så sterk angst. Både i går og i dag.

I dag tok jeg fluanxol 1 mg, så sobril 25 mg etter en time.

Så en halv sobril til etter to timer. En nervikan (urtetabletter) nå nettopp sammen med en truxal 15 mg....

Jeg får ikke ro😰 jeg er så redd og anspent. Jeg vil helst bare sovne inn... 

Økte fontex fra 40 til 50 mg for 9 dager siden, det kan vel ikke være det som gjør kroppen min så urolig? Tanken var jo at økningen skulle være med  å dempe denne daglige angsten... 

jeg vil gi opp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, usikker skrev:

Har så sterk angst. Både i går og i dag.

I dag tok jeg fluanxol 1 mg, så sobril 25 mg etter en time.

Så en halv sobril til etter to timer. En nervikan (urtetabletter) nå nettopp sammen med en truxal 15 mg....

Jeg får ikke ro😰 jeg er så redd og anspent. Jeg vil helst bare sovne inn... 

Økte fontex fra 40 til 50 mg for 9 dager siden, det kan vel ikke være det som gjør kroppen min så urolig? Tanken var jo at økningen skulle være med  å dempe denne daglige angsten... 

jeg vil gi opp.. 

Hva er du så redd for?

Anonymkode: 03748...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angsten min er ikke mot noe spesifikt. Den er generell. Hele kroppen er i full alarmberedskap. 

Jeg tror ofte at de fysiske ubehag som følger med angstanfall, vil gjøre slik at jeg dør.. 

(Pusteprobl, utgjevne hjerteslag, skjelvinger, stivhet i nakken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...