GĂ„ til innhold

Hjemme lider jeg, men hos henne er jeg friskđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er noe rart med meg, hjemme kan jeg lide og slite sÄ forferdelig mentalt, men sÄ fort jeg er hos henne ( min terapeut) sÄ blir jeg plutselig frisk! Hvorfor er det slik ? Det Þdelegger for behandlingen da jeg ikke fÄr utlÞp for mine fÞlelser. FÄr ikke pratet om det som er vondt! Burde jeg slutte hos henne ? 

Anonymkode: 2318a...080

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjenner pÄ noe av det samme selv, og tenker det kanskje kan henge sammen med at det er skummelt Ä vise oss sÄrbare for andre mennesker. FÞler du deg trygg nok i relasjonen mellom dere og pÄ henne som terapeut til at du tÞrr Ä snakke om det du sliter med? For meg tok det flere Är i behandling fÞr jeg kom inn pÄ de vanskeligste tingene, fordi jeg mÄtte stole pÄ de jeg mÞtte i behandlingsapparatet og det gjorde jeg dessverre ikke i starten hvor det var mye utskiftning av hjelpere jeg skulle Äpne meg opp for. Det lÞsnet etterhvert nÄr det ble stabilitet pÄ hvem jeg hadde som terapeut og jeg ble trygg pÄ henne og relasjonen mellom oss. Tenker ogsÄ du kanskje trenger tid til Ä bli trygg, og at du ikke skal slutte, men heller ta opp denne problemstillingen i terapien. Det er nok vaneligere enn du tror, sÄ terapeuten din vet nok hvordan hun skal mÞte deg pÄ dette, ogsÄ er det jo vanskelig Ä jobbe med seg selv uten Ä vÊre Äpen og Êrlig om det en sliter med. Lykke til!

Anonymkode: b53b9...745

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...