Gå til innhold

Jeg har ødelagt for meg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det viser seg at jeg har ødelagt mye for meg selv. Spesielt ting som betydde mye for meg. Det er ikke mer håp, og jeg må ta ansvar for at jeg er som jeg er og gjøre det jeg må for å verne meg selv mot andre.  Det innebærer å slutte å bruke dol da det ikke er konstrutivt for meg. 

Jeg vil takke dere alle som har forsøkt å hjelpe meg gjennom tidene, særlig laban og frosken, inkl Kupton. Det har betydd veldig mye for meg.

Jeg kom langt og fikk til mye. Livet er mer stabilt. Jeg har fått fast jobb, bestått en vanskelig fagprøve og kan endelig kalle meg fagarbeider. Har det ikke vært for dere ville jeg ikke stått på beina som jeg gjør idag, verken i jobb eller andre ting i livet. Jeg var skikkelig syk. Men jeg fungerer dessverre ikke i grupper og i relasjoner, der er løpet nå kjørt :( 

Jeg har kjempet for å få orden i livet mitt og rette opp i alt min far og oppvekst ødela. Nå er det over, og jeg må gå lære meg å gå videre i livet som «ensom». 

Takk for alt. 

MXXM

Anonymkode: 26945...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du skal være så lei deg og tenke at dette er din skyld. Det er relasjonene dine som ikke er enkle og som må bære hovedansvaret for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tror ikke du skal være så lei deg og tenke at dette er din skyld. Det er relasjonene dine som ikke er enkle og som må bære hovedansvaret for dette.

Jeg sliter med min mann. Men det har ikke noe med andre å gjøre, der er jeg ene og alene ansvarlig for alt. 

Anonymkode: 26945...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med min mann. Men det har ikke noe med andre å gjøre, der er jeg ene og alene ansvarlig for alt. 

Anonymkode: 26945...d7d

Det er det flere av oss som har gjort og den saken kan også fikses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med min mann. Men det har ikke noe med andre å gjøre, der er jeg ene og alene ansvarlig for alt. 

Anonymkode: 26945...d7d

Men dette er vel ikke noe nytt, og ei heller noe som ikke kan fikses, som nickløs sier? Du er ikke den første i verden det skjer med, og blir heller ikke den siste. 

Husk at «it takes two to tango», så det hviler neppe noe eneansvar på deg. 

Ønsker deg alt godt. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...