Gå til innhold

Hvordan skal jeg holde ut denne ferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Forstår det slik at man ved depresjon kan føle på sterk indre uro og samtidig føle at det å gjøre helt vanlige oppgaver kan føles uoverkommelig. Nå da det er ferie kommer voksne ungdommer hjem og vil bo hos oss. Jeg tror jeg blir GAL!!!! Klarer ikke å få maten på bordet, ryddet, snakket osv. Jeg klarer ikke å organisere en eneste oppgave, klarer ikke å finne ut hva jeg trenger i kjøleskapet. Jeg føler meg så urolig at jeg holder på å sprenges. Hvor skal jeg gå, hva skal jeg gjøre. Kjøre på med sobril eller?. Hvordan skal jeg holde ut denne ferien? 

Anonymkode: ff8ba...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får også besøk av familie i sommer så vi blir en periode 12 stk med barn og voksne. Her løses det slik at alle har hver sin dag å lage middag, de hjelper til med vanlig husarbeid (oppvask, støvsuging osv.) og innkjøp. De hjelper i tillegg til med annet arbeid som må gjøres. Dagene jeg har behov for å sove så gjør jeg det uten at det blir et problem for dem. 

Voksne ungdommer kan fint hjelpe til med matlaging, rydding og innkjøp, men snakkingen må du klare selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, cathlin skrev:

Ta deg en ferietur?

Må ha med en psykisk utviklingshemmet sønn. Er så sliten og deprimert at jeg tenker på selvmord hele tiden. Forferdelig egoistisk tanke når jeg har så mange rundt meg som trenger meg. Jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg akkurat nå. 

Anonymkode: cc8fd...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det slik at man ved depresjon kan føle på sterk indre uro og samtidig føle at det å gjøre helt vanlige oppgaver kan føles uoverkommelig. Nå da det er ferie kommer voksne ungdommer hjem og vil bo hos oss. Jeg tror jeg blir GAL!!!! Klarer ikke å få maten på bordet, ryddet, snakket osv. Jeg klarer ikke å organisere en eneste oppgave, klarer ikke å finne ut hva jeg trenger i kjøleskapet. Jeg føler meg så urolig at jeg holder på å sprenges. Hvor skal jeg gå, hva skal jeg gjøre. Kjøre på med sobril eller?. Hvordan skal jeg holde ut denne ferien? 

Anonymkode: cc8fd...6d4

Voksne unger kan vel hjelpe til.

Anonymkode: 1d939...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal hoppe i det og si noe til den om at du sliter litt? Kanskje de rett og slett skal lage sin egen frokost,-de klarer jo det ellers når de ikke er hos deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...