Gå til innhold

USA+Norge= Hurra hurra hurra!


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Leste du hele saken egentlig? Jeg blir også litt smigret over at han liker Norge, men det var verken kult eller smart å kalle andre land for "shithole countries".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Leste du hele saken egentlig? Jeg blir også litt smigret over at han liker Norge, men det var verken kult eller smart å kalle andre land for "shithole countries".

jeg vet det, men jeg fokuserte på det med Norge. så klart han var slem når han sa shithole countries. men det kan nokk ha med at de landene ikke hjelper USA slik som Norge og noen andre Land med å skape fred og handel, tror jeg. ikke at de er drittland på mennesker, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Old news.

Anonymkode: 4f40f...c3d

old news is better than fake news.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

old news is better than fake news.

Sant nok.

Anonymkode: 4f40f...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2019 den 10.18, Blomsterfluen skrev:

old news is better than fake news.

Ironisk nok lenker du til Dagbladet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Subkutant skrev:

Ironisk nok lenker du til Dagbladet😅

hva er galt med Dagbladet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

hva er galt med Dagbladet?

Full av fake news?

Anonymkode: 4f40f...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Full av fake news?

Anonymkode: 4f40f...c3d

ja vel.. da burde Dagbladet blitt saksøkt for Fake News. mange tror på Dagbladet. for det er jo en saklig nyhetskilde… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ja vel.. da burde Dagbladet blitt saksøkt for Fake News. mange tror på Dagbladet. for det er jo en saklig nyhetskilde… 

https://www.dagbladet.no/nyheter/russiske-sexrykter-presser-trump/69712729

Dette er vel definisjonen på fake news, spre usanne rykter i mediene for å motarbeide en person en misliker

åh... men du får ikke lest, du må BETALE for å lese denne FAKE NEWS artikelen om en "sexvideo" av trump som putin sitter på (angivelig) -_- Dagbladet beklaget aldri at de spredte falske rykter.

Jeg skjønner at aviser kan ta feil ved uhell, men da forventer jeg at en i etterkant beklager og ikke minst lærer at enkelte kilder kan en ikke stole på, som "mainstream media" hva gjelder Trump, dersom din kilde angående trump "skandaler" er cnn/msnbc, så må du som ansvarlig avis forstå at dette ikke er troverdige kilder kun fake news propaganda for å felle Trump, og da må du heve deg over å bistå dem i dette

Anonymkode: d871b...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/russiske-sexrykter-presser-trump/69712729

Dette er vel definisjonen på fake news, spre usanne rykter i mediene for å motarbeide en person en misliker

åh... men du får ikke lest, du må BETALE for å lese denne FAKE NEWS artikelen om en "sexvideo" av trump som putin sitter på (angivelig) -_- Dagbladet beklaget aldri at de spredte falske rykter.

Jeg skjønner at aviser kan ta feil ved uhell, men da forventer jeg at en i etterkant beklager og ikke minst lærer at enkelte kilder kan en ikke stole på, som "mainstream media" hva gjelder Trump, dersom din kilde angående trump "skandaler" er cnn/msnbc, så må du som ansvarlig avis forstå at dette ikke er troverdige kilder kun fake news propaganda for å felle Trump, og da må du heve deg over å bistå dem i dette

Anonymkode: d871b...da0

ok. men ikke alle artikler er sånne man m betale for å se. bare dagbladet+ artikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

ja vel.. da burde Dagbladet blitt saksøkt for Fake News. mange tror på Dagbladet. for det er jo en saklig nyhetskilde… 

VG er vel nesten verre da.

Anonymkode: 4f40f...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VG er vel nesten verre da.

Anonymkode: 4f40f...c3d

ja, det syns jeg vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...