Gå til innhold

Han har ikke ønsket å ha sex på en uke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan ville du reagert om din mann ikke ville ha sex på over en uke? Jeg synes det er rart for alle har vel behov for sex innimellom. 

Anonymkode: b4366...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert om din mann ikke ville ha sex på over en uke? Jeg synes det er rart for alle har vel behov for sex innimellom. 

Anonymkode: b4366...98a

Ikke noe spesielt med det.

Anonymkode: c62f3...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert om din mann ikke ville ha sex på over en uke? Jeg synes det er rart for alle har vel behov for sex innimellom. 

Anonymkode: b4366...98a

Da hadde jeg regnet med at han var spesielt sliten av noe - kanskje mye å gjøre på jobben? Hadde det vedvart ut over et par uker så hadde jeg begynt å lure, men ikke etter en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hvis det er en brå forandring i deres forhold skjønner jeg at du lurer. Det er ellers ikke veldig spesielt at det går en uke uten sex i et forhold. Jeg tar ikke det som et faresignal. men jeg er mann. Kanskje det er litt annerledes når mannen ikke vil?

Jeg ville ikke tatt det opp etter så kort tid. Det kan gjøre vondt verre. Du kan prøve å ikke være "på" hele tiden hvis du er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synest det også er rart. Men vanlige, Ola og Kari Normann, synest det er greit å ikke sex på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 6.19, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert om din mann ikke ville ha sex på over en uke? Jeg synes det er rart for alle har vel behov for sex innimellom. 

Anonymkode: b4366...98a

Menn kan også ha grunner for det, og jeg synes ikke alarmklokkene skal kime etter kun en uke. Selv kunne jeg gått uten i evigheter - men er hunkjønn da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 4.7.2019 den 6.19, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert om din mann ikke ville ha sex på over en uke? Jeg synes det er rart for alle har vel behov for sex innimellom. 

Anonymkode: b4366...98a

Omg! Ikke sex på over en uke? Nei og nei, sååååå trist! 

Skjerp deg! 

Anonymkode: a9e50...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...