Gå til innhold

Utblokking av livmorhals


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg var hos fastlegen min idag for å få satt inn spiral. Hun måtte stoppe pga. livmorhalsen var for trang. 

Hun sa jeg måtte henvises videre til gynekolog for utblokking av livmorhalsen. Mens dette pågikk hadde jeg så vondt, og glemte helt å spørre hva det egentlig ville si. Så jeg lurte bare på om noen har noen erfaring med såkalt «utblokking» eller vet hva det vil si/hva som skal gjøres? ☺️ Jeg lurer også på om man får satt inn spiral samme dag eller må dette gjøres siden? Og vil utblokking ha noe påvirkning på senere graviditet?

evig takknemlig for svar da jeg hadde en vond opplevelse idag hos legen, og håper jeg kan få en bedre opplevelse hos gynekolog og ikke grue meg til timen.

Anonymkode: e46d3...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...