Gå til innhold

Lav sexlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en mann midt i livet, normal kroppsbygning, ikke overvektig. Lever generelt sunt, uten for mye alkohol, usunn mat etc.

Min frustrasjon, som igjen blir damenes frustrasjon er at jeg har lav sexlyst. Jeg kan gå lenge mellom hver gang jeg har sex. Jeg tar ikke initiativ til sex, det er det alltid damene som gjør, Det å ha sex to ganger i løpet av en dag, fungerer ikke for meg. Jeg må ha to tre dagers pause før jeg kan en ny runde. Jeg har vært hos lege for å sjekke om det er noen mangler i kroppen, men alle testene har vært innenfor normalen (fine som legen sier)

Når man først har sex, så er det greit. Jeg er forholdsvis rask i avtrekkeren, til glede for noen og frustrasjon for andre.

Min lave sexlyst er noe som har vært grunnen til brudd med mine kjærester opp igjennom.

Er det noe tips å få for å få en bedring på dette?

Anonymkode: 69bd8...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Kanskje du bør ta initiativ? Det kan hende mange damer er godt fornøyd med hver tredje dag så lenge du viser interesse. Hvis de føler de må mase går det nok fort på dunken. Da lurer de fort på hva som er feil. (Ref annen tråd her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gargamel skrev:

Kanskje du bør ta initiativ? Det kan hende mange damer er godt fornøyd med hver tredje dag så lenge du viser interesse. Hvis de føler de må mase går det nok fort på dunken. Da lurer de fort på hva som er feil. (Ref annen tråd her)

Utfordringen er at jeg får meg liksom ikke til å gjøre det. Dersom jeg tar initiativ så er det fordi jeg er veldig opphisset. Det er jeg generelt ikke, å blir det lite med initiativ. Jeg ble dumpa av dama, men vi hang sammen hver dag likevel. Endag vi satt å koste oss i boblebadet, pratet vi om alt mulig, også vårt forhold. Her kom det frem at hun kommer ikke tilbake til meg.

Jeg gjorde et overraskende fremstøt for meg selv, tok tak i henne begyndte å kose å kline med henne. Vippa av bikinien og innledet samleie med henne.
Etter den dagen ble vi sammen igjen.

Hun er ei dame som tar initiativ til sex helt sporadisk, slik at jeg ikke helt får muligheten til å gjøre det selv.
I dag er jeg dumpe igjen  -av samme dama

 

Greia er - hvordan får man opp sexlysten? Er sexlysten på plass så er det enklere å ta initiativ tenker jeg

Endret av Gaborit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker
På 5.7.2019 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann midt i livet, normal kroppsbygning, ikke overvektig. Lever generelt sunt, uten for mye alkohol, usunn mat etc.

Min frustrasjon, som igjen blir damenes frustrasjon er at jeg har lav sexlyst. Jeg kan gå lenge mellom hver gang jeg har sex. Jeg tar ikke initiativ til sex, det er det alltid damene som gjør, Det å ha sex to ganger i løpet av en dag, fungerer ikke for meg. Jeg må ha to tre dagers pause før jeg kan en ny runde. Jeg har vært hos lege for å sjekke om det er noen mangler i kroppen, men alle testene har vært innenfor normalen (fine som legen sier)

Når man først har sex, så er det greit. Jeg er forholdsvis rask i avtrekkeren, til glede for noen og frustrasjon for andre.

Min lave sexlyst er noe som har vært grunnen til brudd med mine kjærester opp igjennom.

Er det noe tips å få for å få en bedring på dette?

Anonymkode: 69bd8...7f6

Har det litt sånn tungt selv om dette med sex for tiden. Samboeren min har ikke vist interesse for sex på 2 uker. Ingen sex. I blant så vurderer jeg nesten å slå opp pga det men jeg er glad i han. Og sex betyr ikke alt. Viktigste er å prate åpent om hvorfor sex uteblir. Og at hun ikke skal føle det er noe galt med seg. 

Anonymkode: bac73...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.7.2019 den 9.48, Gaborit skrev:

Utfordringen er at jeg får meg liksom ikke til å gjøre det. Dersom jeg tar initiativ så er det fordi jeg er veldig opphisset. Det er jeg generelt ikke, å blir det lite med initiativ. Jeg ble dumpa av dama, men vi hang sammen hver dag likevel. Endag vi satt å koste oss i boblebadet, pratet vi om alt mulig, også vårt forhold. Her kom det frem at hun kommer ikke tilbake til meg.

Jeg gjorde et overraskende fremstøt for meg selv, tok tak i henne begyndte å kose å kline med henne. Vippa av bikinien og innledet samleie med henne.
Etter den dagen ble vi sammen igjen.

Hun er ei dame som tar initiativ til sex helt sporadisk, slik at jeg ikke helt får muligheten til å gjøre det selv.
I dag er jeg dumpe igjen  -av samme dama

 

Greia er - hvordan får man opp sexlysten? Er sexlysten på plass så er det enklere å ta initiativ tenker jeg

Min sexlyst er der automatisk. 

Anonymkode: bac73...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...