Gå til innhold

Lurer på hva dette er?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Kom på at jeg en natt hadde voldsomme rykninger i kroppen,prøvde å slappe av for jeg trodde det var noe åndelig. Men hele meg fortsatte å rykke,hva kan det være? Har det noe med medisinene å gjøre eller var det en voldsom enegi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kom på at jeg en natt hadde voldsomme rykninger i kroppen,prøvde å slappe av for jeg trodde det var noe åndelig. Men hele meg fortsatte å rykke,hva kan det være? Har det noe med medisinene å gjøre eller var det en voldsom enegi?

Driver du å graver etter symptomer for å ha noe å skrive om? Kjeder du deg?

Anonymkode: 49d6d...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kom på at jeg en natt hadde voldsomme rykninger i kroppen,prøvde å slappe av for jeg trodde det var noe åndelig. Men hele meg fortsatte å rykke,hva kan det være? Har det noe med medisinene å gjøre eller var det en voldsom enegi?

Kan du ikkje kjøpe deg ein dagbok på bokhandelen? 

Anonymkode: 1d470...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driver du å graver etter symptomer for å ha noe å skrive om? Kjeder du deg?

Anonymkode: 49d6d...3a8

 

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikkje kjøpe deg ein dagbok på bokhandelen? 

Anonymkode: 1d470...bab

Jeg synes ikke dette var noen hyggelige kommentarer til stjernestøv. Vi er alle ulike, og har ulike måter å uttrykke oss på. Her inne bør det vel være rom for alle. Liker du ikke det du leser, så gå videre. 

Og: "If you have nothing nice to say -then say nothing at all" (eller noe i den duren.. ;) )

Det siste her gjelder like mye meg, og jeg synes det er noe vi alle bør strekke oss etter. Er jo en fin leveregel. :)

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Kom at jeg en natt hadde voldsomme rykninger i kroppen, prøvde å slappe av for jeg trodde det var noe åndelig. 

Var det mens du sov, altså slik at du våknet av det? Det hender at musklene rykker kraftig til mens man sover eller like før innsovning. Jeg har riktignok aldri opplevd det i hele kroppen samtidig. Men hvis du ikke kjente noe neste morgen, var det trolig bare noe sånt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 5.7.2019 den 23.17, stjernestøv skrev:

Kom på at jeg en natt hadde voldsomme rykninger i kroppen,prøvde å slappe av for jeg trodde det var noe åndelig. Men hele meg fortsatte å rykke,hva kan det være? Har det noe med medisinene å gjøre eller var det en voldsom enegi?

jeg  får sånne avogtil, under stressende perioder og den perioden rett før mensen. mine rykkninger kommer under heftig stress. i flyet fra oslo i heftig turbulens under landing oi stiv kuling, så hoppet jeg nermest i flysetet mens jeg fikk rykkninger i korsryggen sån at arm og fot på høyre kroppsdel fikk rykkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 5.7.2019 den 23.59, Surrehuggu skrev:

 

Jeg synes ikke dette var noen hyggelige kommentarer til stjernestøv. Vi er alle ulike, og har ulike måter å uttrykke oss på. Her inne bør det vel være rom for alle. Liker du ikke det du leser, så gå videre. 

Og: "If you have nothing nice to say -then say nothing at all" (eller noe i den duren.. ;) )

Det siste her gjelder like mye meg, og jeg synes det er noe vi alle bør strekke oss etter. Er jo en fin leveregel. :)

så bra at du støtter stjernestøv. stjernestøv må vi ta godt vare på herpå dol. fordi hun er så hyggelig og koselig. uten stjernestøv, er ikke dol vert å være inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎07‎.‎2019 den 23.17, stjernestøv skrev:

Kom på at jeg en natt hadde voldsomme rykninger i kroppen,prøvde å slappe av for jeg trodde det var noe åndelig. Men hele meg fortsatte å rykke,hva kan det være? Har det noe med medisinene å gjøre eller var det en voldsom enegi?

Jeg opplever selv dette i blant og jeg har ikke sett på det som annet enn at kroppen er i ferd med å sovne. Ingen bivirkninger, ingen epilepsi, ingen ånder eller annet mystisk.

For å være sikker og kanskje få stilnet egen nysgjerrighet, spurte jeg Dr. Google og det første som kom opp var en artikkel på NRK. Bjørn Bjorvatn uttaler: Hvis en ser på dette fenomenet evolusjonsmessig, kan det tenkes at rykningene som kan oppstå ved innsovning kan ha en viss funksjon. Det er kroppens måte å si ifra at du er i ferd med å sovne, sier han til NRK.no."

Les hele artikkelen: "De mystiske soverykningene"

PS: Hev deg over brukere på DOL som er så feige at de tør poste stygge og nedsettende kommentarer til deg bak en anonym bruker. Er det mulig å synke dypt, så er de virkelig i ferd med å nå bunnen...

*Klem* fra Eva Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...