AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Og ofte da jeg lå på rommet kunne jeg høre noen kalle på navnet mitt eller si hallo og lignende gikk ut av rommet, men viste seg ingen kalte på meg... er dette å høre stemmer? Anonymkode: 554e1...dfa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 En form for auditive hallusinasjoner var det i hvertfall. Muligens det som kalles auditive illusjoner, litt avhengig av styrken på lyden. Jeg hører stemmer og hører mer kontinuerlig snakking om alle mulig slags tema, mest bare tildeldige kommentarer om det som foregår eller kritikk av meg. Det er mange måter å høre stemmer på. Hvis du har hørt en stemme som ropte på deg, så vil jeg si at du har hørt stemmer ja. Anonymkode: 499fb...eda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.