Gå til innhold

Spill Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i 12 år spilt på hester og oddsen. Moro det. Men jeg har spilt for 1,7 mill. Og gryna skulle jeg ha brukt til bil og ferieturer med gutta men nå går alt til helsike!! Jeg er fortapt og ønsker heller å dø enn å sitte igjen med den dritten her. Jeg kan ikke gjøre en skit og jeg orker ikke å leve med skam og skyldgølelse resta av livet så goodbye!.

Anonymkode: 03b1f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Du får prøve å hjelpelinjen.no eller noe sånt, de vet vel litt om slikt. Det finnes hjelp, men ikke noe quick fix vil jeg tro. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, kupton skrev:

Det finnes behandling for spillavhengighet. Snakk med fastlegen din.

Nei det er jo ikke vitsi lenger nå som jeg har driti på draget! . Jeg ser ingen annen utvei. Livet mitt er fucked up!!!

Anonymkode: 03b1f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Du får prøve å hjelpelinjen.no eller noe sånt, de vet vel litt om slikt. Det finnes hjelp, men ikke noe quick fix vil jeg tro. 

 

 

Gidder ikke. Kan ikke gjøre noe om allikevel så ser ikke vitsen.

Anonymkode: 03b1f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er jo ikke vitsi lenger nå som jeg har driti på draget! . Jeg ser ingen annen utvei. Livet mitt er fucked up!!!

Anonymkode: 03b1f...d7c

Ikke gi opp. Tenk hvor mange som driter på draget her i livet, hver eneste dag er det nok noen som gjør det. 

Det du har gjort er ikke verdens undergang, selv om det føles sånn. Det finnes god hjelp å få, både med avhengighet og gjeld. 

Jeg synes du er knalltøff som faktisk har klart å innrømme alt dette for deg selv samt skrevet inn om det her inne. Da er du godt i gang. Skulle ønske du fikk litt bedre respons fra Kupton på innlegget ditt. 

Anonymkode: b44d6...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi opp. Tenk hvor mange som driter på draget her i livet, hver eneste dag er det nok noen som gjør det. 

Det du har gjort er ikke verdens undergang, selv om det føles sånn. Det finnes god hjelp å få, både med avhengighet og gjeld. 

Jeg synes du er knalltøff som faktisk har klart å innrømme alt dette for deg selv samt skrevet inn om det her inne. Da er du godt i gang. Skulle ønske du fikk litt bedre respons fra Kupton på innlegget ditt. 

Anonymkode: b44d6...5e1

Jeg er så lamgt nede at jeg ikke vet en dau skit om framtida, men du har faktisk fått meg på bedre tanker og jeg ble litt oppmuntret av det. Takk for du som bryr deg om andre. Det er jæklig tøft å ha et liv oppi all faenskapen, men jeg doper meg ned på nervemedisiner så slipper jeg å tenke mer. Jeg bare eksisterer i et hav utenfor meg selv og sånn må det være for å slippe å tenke. Kupton ser ikke noen utvei og vil ikke svare meg ordentlig for sånn er livet bare og nettopp defor er det ikke barebare! Punktum.

Anonymkode: 03b1f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg på det viktigste. Du er dessverre ikke den første som har opplevd dette. Du er langt nede, og veien oppover starter med å søke hjelp hos fastlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, kupton skrev:

Jeg har svart deg på det viktigste. Du er dessverre ikke den første som har opplevd dette. Du er langt nede, og veien oppover starter med å søke hjelp hos fastlegen. 

Jeg får kanskje gi det en sjans da..

Anonymkode: 03b1f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lamgt nede at jeg ikke vet en dau skit om framtida, men du har faktisk fått meg på bedre tanker og jeg ble litt oppmuntret av det. Takk for du som bryr deg om andre. Det er jæklig tøft å ha et liv oppi all faenskapen, men jeg doper meg ned på nervemedisiner så slipper jeg å tenke mer. Jeg bare eksisterer i et hav utenfor meg selv og sånn må det være for å slippe å tenke. Kupton ser ikke noen utvei og vil ikke svare meg ordentlig for sånn er livet bare og nettopp defor er det ikke barebare! Punktum.

Anonymkode: 03b1f...d7c

Det gledet meg stort at jeg var til hjelp for deg. 

Det er godt håp for deg, for du har allerede tatt det viktigste skrittet som er å innrømme overfor deg selv at du har problemer med spilleavhengighet. Det er tøft gjort av deg å skrive om det her inne også. 

Jeg er glad for at kupton svarte. Stå på, dette vil du komme deg ut av. 

Jeg har også driti meg ut, har forbruksgjeld på over en mill. Det var kjempetøft å søke hjelp. Skamen har vært enorm. Men jeg klarte det, og nå går det rett vei.

Jeg er sikker på at du vil klare dette du også. Våg å ta i mot hjelp. Søker du hjelp, er det ingen som vil dømme deg - tvert om står det stor respekt av det. 

Anonymkode: b44d6...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gledet meg stort at jeg var til hjelp for deg. 

Det er godt håp for deg, for du har allerede tatt det viktigste skrittet som er å innrømme overfor deg selv at du har problemer med spilleavhengighet. Det er tøft gjort av deg å skrive om det her inne også. 

Jeg er glad for at kupton svarte. Stå på, dette vil du komme deg ut av. 

Jeg har også driti meg ut, har forbruksgjeld på over en mill. Det var kjempetøft å søke hjelp. Skamen har vært enorm. Men jeg klarte det, og nå går det rett vei.

Jeg er sikker på at du vil klare dette du også. Våg å ta i mot hjelp. Søker du hjelp, er det ingen som vil dømme deg - tvert om står det stor respekt av det. 

Anonymkode: b44d6...5e1

Hjertelig! Detta skal jeg høre på selv om jeg føler meg i gjørmehavet. Jeg vil jo ha hjelp men det er jæklig hardt!! Jeg føler at verden ikke vil ha meg her å nå lever jeg i en utopi...helsikes dritfølelse! For ikke  å snakke om skammen og å leve hver bidige dag med sorte får på nakken. Men du har virkelig inspirert meg til å leve videre. Jeg skal ihvertfall prøve. Respekt.

Anonymkode: 03b1f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjertelig! Detta skal jeg høre på selv om jeg føler meg i gjørmehavet. Jeg vil jo ha hjelp men det er jæklig hardt!! Jeg føler at verden ikke vil ha meg her å nå lever jeg i en utopi...helsikes dritfølelse! For ikke  å snakke om skammen og å leve hver bidige dag med sorte får på nakken. Men du har virkelig inspirert meg til å leve videre. Jeg skal ihvertfall prøve. Respekt.

Anonymkode: 03b1f...d7c

Jeg kjenner følelsen. Ønsker deg masse lykke til videre ❤️ Skriv til meg om du trenger noen å snakke med eller støtte.

lea 

Anonymkode: b44d6...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner følelsen. Ønsker deg masse lykke til videre ❤️ Skriv til meg om du trenger noen å snakke med eller støtte.

lea 

Anonymkode: b44d6...5e1

Takk du for støtten. Har du noen psykisk lidelse ellet? Kanskje jeg har det siden det her ikke er normalt. Lite vet jeg og enda mindre forstår jeg hva som skjer.

Anonymkode: 03b1f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...