Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Dumt å ikke være tilstede konstant når familie er på besøk?

Recommended Posts

AnonymBruker

Vi har hatt hans familie fra utlandet på besøk i to uker. Jeg var veldig mye rundt de. Han måtte på jobb iblant. Og jeg tok meg av besøket. 

Problemet var språket.  De prater et helt annet språk og vi måtte bruke Google oversetter på telefon for å klare kommunikasjonen. Var koselig og snille folk men jeg ble forferdelig sliten av å gå rundt konstant med Google oversetter og å høre på et språk som er vanskelig. 

Da samboer fikk fri i blant fra jobb så sa jeg at de kunne finne på noe alene også uten meg Jeg trengte litt pause pga jeg ble sliten. Håper ikke det var dårlig gjort å trekke meg litt ut av gjengen for å slappe av iblant. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: e8f62...a9c

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt hans familie fra utlandet på besøk i to uker. Jeg var veldig mye rundt de. Han måtte på jobb iblant. Og jeg tok meg av besøket. 

Problemet var språket.  De prater et helt annet språk og vi måtte bruke Google oversetter på telefon for å klare kommunikasjonen. Var koselig og snille folk men jeg ble forferdelig sliten av å gå rundt konstant med Google oversetter og å høre på et språk som er vanskelig. 

Da samboer fikk fri i blant fra jobb så sa jeg at de kunne finne på noe alene også uten meg Jeg trengte litt pause pga jeg ble sliten. Håper ikke det var dårlig gjort å trekke meg litt ut av gjengen for å slappe av iblant. 

Hva tenker dere? 

Jeg tenker at det er helt forståelig at du trenger en pause.

Anonymkode: 9e516...7ee

laban
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? 

Jeg synes det er helt naturlig for alle parter at han og familien har tid sammen alene.

AnonymBruker
4 timer siden, laban skrev:

Jeg synes det er helt naturlig for alle parter at han og familien har tid sammen alene.

De ble som oftest forlatt med meg igjen i huset. Han var travel med jobb. Da han hadde fri så ville han ha meg med på det de skulle gjøre. Så det ble lite tid alene men heldigvis klarte jeg å komme meg bittelitt ut fra huset alene. Men det går koselig men slitsomt å gå oppi noen 24/24. 

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er helt forståelig at du trenger en pause.

Anonymkode: 9e516...7ee

Ja jeg trengte pause innimellom. Hardt å gå oppi noen hele tiden.