Gå til innhold

Vi som sliter med følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er vi noen pyser som egentlig bare burde tatt oss sammen? Ville vi tatt oss sammen om det (satt på spissen) var krig i landet vårt? 

Anonymkode: 15db4...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vi noen pyser som egentlig bare burde tatt oss sammen? Ville vi tatt oss sammen om det (satt på spissen) var krig i landet vårt? 

Anonymkode: 15db4...68c

Det kommer vel litt an på om man "har det litt vanskelig" eller om man har en klinisk lidelse/forstyrrelse. 

Det er en grunn til at psykisk ustabile mennesker ikke får lære med i forsvaret, fordi det blir for utrygt. Hvis man plutselig hadde blitt stabil pga en alvorlig situasjon, så hadde det vel ikke vært noe problem

Anonymkode: 7bd3f...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vi noen pyser som egentlig bare burde tatt oss sammen? Ville vi tatt oss sammen om det (satt på spissen) var krig i landet vårt? 

Anonymkode: 15db4...68c

Jeg har tenkt litt på dette, og tenkt på hvordan mange har det i land hvor det ikke er noe godt utbygd velferdssystem med f.eks. trygderettigheter, som her i Norge. Mange sliter med helsa, både fysisk og psykisk, men må likevel i slike land ha både en og to jobber for å få livet til å gå rundt. Jeg har noen ganger tenkt at jeg ikke ville ha klart meg da. Men hvis jeg MÅTTE jobbe for å brødfø ungene mine, så hadde jeg nok gjort et forsøk, ja.  Så fikk det gå så lenge det gikk... Hadde nok endt opp med å leve i ytterste fattigdom, hvor vi som familie hadde vært prisgitt snille mennesker som ville gi oss husly og mat. Eller endt opp død med ungene i fosterhjem... Men det vet jeg jo ikke, og jeg er glad for at jeg slipper å ta stilling til det.  

Anonymkode: a7433...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...