Gå til innhold

Schizofreni på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har schizofreni og ønsker nå å møte mannfolk. Har matchet med mange på Tinder. Men skal jeg fortelle dem at jeg er schizofren? Og når skal jeg i så fall si det? I bioen min? I åpningsreplikken? På første date? Og hva svarer jeg når folk spør meg hva jeg gjør om dagene? Jeg gjør jo ingenting egentlig, annet enn å være litt på sykehuset og sånn 

Greia er at jeg vil være MEG, vil ikke være sykdommen min. Jeg vil at folk skal bli kjent med meg, før jeg forteller at jeg er syk. Samtidig vet jeg ikke om det er lurt å holde det tilbake så lenge? 

HJELP

Anonymkode: 0e365...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Du kan jo si etter å ha snakket litt at du er under behandling for psykiske problemer. Kanskje ikke nevne schizofreni med det første. Det er jo en stigmatisert lidelse dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har schizofreni og ønsker nå å møte mannfolk. Har matchet med mange på Tinder. Men skal jeg fortelle dem at jeg er schizofren? Og når skal jeg i så fall si det? I bioen min? I åpningsreplikken? På første date? Og hva svarer jeg når folk spør meg hva jeg gjør om dagene? Jeg gjør jo ingenting egentlig, annet enn å være litt på sykehuset og sånn 

Greia er at jeg vil være MEG, vil ikke være sykdommen min. Jeg vil at folk skal bli kjent med meg, før jeg forteller at jeg er syk. Samtidig vet jeg ikke om det er lurt å holde det tilbake så lenge? 

HJELP

Anonymkode: 0e365...81a

Jeg ville vært åpen om det, samtidig som jeg ville sagt at du ikke er sykdommen din og at du holder sykdommen i sjakk med medisiner. 

Anonymkode: e3519...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har schizofreni og ønsker nå å møte mannfolk. Har matchet med mange på Tinder. Men skal jeg fortelle dem at jeg er schizofren? Og når skal jeg i så fall si det? I bioen min? I åpningsreplikken? På første date? Og hva svarer jeg når folk spør meg hva jeg gjør om dagene? Jeg gjør jo ingenting egentlig, annet enn å være litt på sykehuset og sånn 

Greia er at jeg vil være MEG, vil ikke være sykdommen min. Jeg vil at folk skal bli kjent med meg, før jeg forteller at jeg er syk. Samtidig vet jeg ikke om det er lurt å holde det tilbake så lenge? 

HJELP

Anonymkode: 0e365...81a

dersom noe begynner å bli alvorlig SÅ kan du fortelle. Ikke før. La dem bli kjent med deg som menneske først.

Anonymkode: 8e883...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...