Gå til innhold

Jeg har ikke sovet på flere døgn👀👀👀


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror kanskje jeg er manisk. Er ikke dritglad hele tiden. Men jeg er som regel veldig lykkelig, eller dødsens ulykkelig. Jeg føler meg ikke som meg selv. Lever liksom i et parallelt univers. Jeg har vært sånn: «klokka er 23. På tide å legge seg snart. Oi, der var klokka 03, ja. Skal bare gjøre meg ferdig med... Der var sola oppe igjen, ja. Jaja, det går fint. Og så har det plutselig gått tre døgn. Føler meg ikke trøtt. Men hjertet mitt hopper og spretter i brystet. Kan jeg dø?

Anonymkode: 47c2a...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje jeg er manisk. Er ikke dritglad hele tiden. Men jeg er som regel veldig lykkelig, eller dødsens ulykkelig. Jeg føler meg ikke som meg selv. Lever liksom i et parallelt univers. Jeg har vært sånn: «klokka er 23. På tide å legge seg snart. Oi, der var klokka 03, ja. Skal bare gjøre meg ferdig med... Der var sola oppe igjen, ja. Jaja, det går fint. Og så har det plutselig gått tre døgn. Føler meg ikke trøtt. Men hjertet mitt hopper og spretter i brystet. Kan jeg dø?

Anonymkode: 47c2a...725

Du burde nok oppsøke legevakta eller ringe fastlegekontoret ditt når det åpner i morgen tidlig og si at du må ha time på dagen. 

Anonymkode: 1fbf0...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg burde muliges det🤔

Anonymkode: 47c2a...725

Du er nok manisk. Der er ikke normalt å være våken i tre døgn. 

Anonymkode: 1fbf0...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok manisk. Der er ikke normalt å være våken i tre døgn. 

Anonymkode: 1fbf0...e72

Ja, jeg tror nesten det. Er ikke det minste trøtt nå heller. 

Anonymkode: 47c2a...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror nesten det. Er ikke det minste trøtt nå heller. 

Anonymkode: 47c2a...725

Du hører kjempemanisk ut. Og tenker at enten er dette tull, eller så må du oppsøke lege snarest. For dette kan fort ende opp med alvorlig psykose om du ikke får deg noe ordentlig søvn snart.

Anonymkode: 39e11...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du hører kjempemanisk ut. Og tenker at enten er dette tull, eller så må du oppsøke lege snarest. For dette kan fort ende opp med alvorlig psykose om du ikke får deg noe ordentlig søvn snart.

Anonymkode: 39e11...c79

Nei, jeg tuller ikke. Jeg har faktisk noen psykosesymptomer, tror jeg. Men jeg føler meg ganske "sane", og, hvis du skjønner. Jeg har ikke mista hodet helt, liksom. 

Anonymkode: 47c2a...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tuller ikke. Jeg har faktisk noen psykosesymptomer, tror jeg. Men jeg føler meg ganske "sane", og, hvis du skjønner. Jeg har ikke mista hodet helt, liksom. 

Anonymkode: 47c2a...725

Nei at du har noen lunde innsikt i at du er på vei til å bli psykotisk (selv om du bagatelliserer det)  er jo et godt tegn.

Så da søker du hjelp nå før det er for sent.

Skjønner dersom du syns det er vanskelig fordi du føler du har det fint i tilværelsen din slik du er nå. Men du kan faktisk være svært uheldig for både deg selv og omgivelsene dine nå. Så tenker om du ikke tar tak selv snarest, så vil sikkert familie og venner reagere og gjøre det for deg. Og da er det vel bedre å ta tak i det/deg selv.

Anonymkode: 39e11...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...