GÃ¥ til innhold

Er positivt innlegg 😃


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv om jeg har hatt 3 vonde uker og bare vært hjemme har jeg i disse ukene utrolg nok klart å spare neglene. Nå er de ganske normale igjen, og jeg slipper å gjemme hendene for andre inkl bli superstresset når andre ser dem. Jeg håper det fortsetter den veien, at noe ikke ødelegger igjen. 

Bare et positivt innlegg fra meg 😃

Anonymkode: 4e75a...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg har hatt 3 vonde uker og bare vært hjemme har jeg i disse ukene utrolg nok klart å spare neglene. Nå er de ganske normale igjen, og jeg slipper å gjemme hendene for andre inkl bli superstresset når andre ser dem. Jeg håper det fortsetter den veien, at noe ikke ødelegger igjen. 

Bare et positivt innlegg fra meg 😃

Anonymkode: 4e75a...5f1

Så bra. Positive innlegg er bra, det kan smitte over på andre.

Jeg har også bare vært hjemme de tre siste ukene. Har vært på vei ned i det mørke, men nå er jeg på vei opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, emilie321 skrev:

Så bra. Positive innlegg er bra, det kan smitte over på andre.

Jeg har også bare vært hjemme de tre siste ukene. Har vært på vei ned i det mørke, men nå er jeg på vei opp igjen.

Tusen takk. Jeg syntes dette var så positivt at jeg ville dele det med dere. Det er kanskje en bagatell for andre men stort for meg. 

Anonymkode: 4e75a...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Jeg syntes dette var så positivt at jeg ville dele det med dere. Det er kanskje en bagatell for andre men stort for meg. 

Anonymkode: 4e75a...5f1

Så fint at du greier å se det. En ting mindre å bekymre seg over, er jo en mindre sten i sekken vi bærer.

Det jeg opplever når jeg greier å trekke fram en positiv ting i livet mitt, så kommer det gjerne flere positive ting frem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, emilie321 skrev:

Så fint at du greier å se det. En ting mindre å bekymre seg over, er jo en mindre sten i sekken vi bærer.

Det jeg opplever når jeg greier å trekke fram en positiv ting i livet mitt, så kommer det gjerne flere positive ting frem.

 

Det er bra. Jeg føler ikke så mye positivt for tiden. Det går liksom bare mer og mer en vei. 

Anonymkode: 4e75a...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynner på jobb igjen på mandag, forhåpentligvis går det bedre igjen da, når jeg får negative tanker og følelser på avstand. De negative tankene har jo bare bygd seg opp i hele ferien og jeg har orket mindre og mindre. Jeg tror jeg er på vei mot depresjon pga all selvforakt jeg føler, og jeg vet at å jobbe får meg på andre tanker. Jeg håper iallefall det snur igjen. 

Anonymkode: 4e75a...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...