Gå til innhold

Komplisert situasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg vil overbevise noen at jeg er seriøs om at jeg vil begå selvmord. hva gjør jeg? Jeg vil ikke faktisk begå selvmord, men har lyst. Det er veldig komplisert. 

Anonymkode: 2dfab...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lurt å begi seg inn på den veien, blir ofte en evig runddans. Søk hjelp om du faktisk er suicidal på ordentlig. Folk kan godt forstå at du har det vondt uten at de behøver å bekymre seg for at du skal ta livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vil overbevise noen at jeg er seriøs om at jeg vil begå selvmord. hva gjør jeg? Jeg vil ikke faktisk begå selvmord, men har lyst. Det er veldig komplisert. 

Anonymkode: 2dfab...336

det høres så umodent og manipulativt ut at jeg har ikke ord.

Anonymkode: 11a18...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vil overbevise noen at jeg er seriøs om at jeg vil begå selvmord. hva gjør jeg? Jeg vil ikke faktisk begå selvmord, men har lyst. Det er veldig komplisert. 

Anonymkode: 2dfab...336

Ja, komplisert. Hva er motivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

det høres så umodent og manipulativt ut at jeg har ikke ord.

Anonymkode: 11a18...e13

Selvmordstanker skal da absolutt tas seriøst, selv om det bare er tanker. Og å gå så langt som å fortelle noen om tanker eller ønske om å ta selvmord er oftest et skrik om hjelp og et tegn på psykisk sykdom/vanskeligheter i seg selv. Enten det handler om en manipulerende personlighetsforstyrrelse eller kraftig depresjon kan en ønske og trenge like mye hjelp og fortjener å tas like mye på alvor.

Anonymkode: 89399...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvmordstanker skal da absolutt tas seriøst, selv om det bare er tanker. Og å gå så langt som å fortelle noen om tanker eller ønske om å ta selvmord er oftest et skrik om hjelp og et tegn på psykisk sykdom/vanskeligheter i seg selv. Enten det handler om en manipulerende personlighetsforstyrrelse eller kraftig depresjon kan en ønske og trenge like mye hjelp og fortjener å tas like mye på alvor.

Anonymkode: 89399...bb3

jeg tar det på dypeste alvor, derfor svarte jeg også som jeg gjorde. Det høres umiddelbart både manipulativt og umodent ut å skulle `overbevise noen`. Det holder å si det som det er, en trenger vel ikke lage mer oppstandelse enn nødvendig.

Anonymkode: 11a18...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg tar det på dypeste alvor, derfor svarte jeg også som jeg gjorde. Det høres umiddelbart både manipulativt og umodent ut å skulle `overbevise noen`. Det holder å si det som det er, en trenger vel ikke lage mer oppstandelse enn nødvendig.

Anonymkode: 11a18...e13

Jo dersom man har en personlighetsforstyrrelse kan det sikkert føles som en nødvendighet;) 

Anonymkode: 89399...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...