Gå til innhold

Lyver om alderen sin....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når man begynner å date noen så forteller de deg en alder for så senere å vise seg at personen er 4 år yngre. For meg er dette ganske viktig og synes det er respektløst å lyve om. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: b04a7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man begynner å date noen så forteller de deg en alder for så senere å vise seg at personen er 4 år yngre. For meg er dette ganske viktig og synes det er respektløst å lyve om. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: b04a7...5e8

Med mindre man sier man er 18 og egentlig er 14 så betyr vel strengt tatt ikke alderen all verdens, det er mer løgnen i seg selv som jeg synes er underlig.

Anonymkode: f67bf...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre man sier man er 18 og egentlig er 14 så betyr vel strengt tatt ikke alderen all verdens, det er mer løgnen i seg selv som jeg synes er underlig.

Anonymkode: f67bf...c89

Ja det er egentlig det jeg skal frem til. Hvorfor lyve om sånt  og det ett par ting til som gjør at jeg mister tillit. En slik start er for meg starten på noe dårlig så trekker meg garantert ut før jeg innvolverer meg mer. 

Anonymkode: b04a7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er egentlig det jeg skal frem til. Hvorfor lyve om sånt  og det ett par ting til som gjør at jeg mister tillit. En slik start er for meg starten på noe dårlig så trekker meg garantert ut før jeg innvolverer meg mer. 

Anonymkode: b04a7...5e8

Hvorfor det? Er det ikke bedre å spørre litt om hensikten og tankene bak. Vi lyver tross alt alle sammen

Anonymkode: f67bf...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man begynner å date noen så forteller de deg en alder for så senere å vise seg at personen er 4 år yngre. For meg er dette ganske viktig og synes det er respektløst å lyve om. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: b04a7...5e8

Hadde antagelig droppet fyren, hvis han gidder lyve om alderen så tar han neppe 5 øre for å lyve om andre ting også. Dessuten ville det vært utrolig teit å lyve på alderen av en mann på den alderen jeg ville datert og en så teit partner vil jeg ikke ha. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Hadde antagelig droppet fyren, hvis han gidder lyve om alderen så tar han neppe 5 øre for å lyve om andre ting også. Dessuten ville det vært utrolig teit å lyve på alderen av en mann på den alderen jeg ville datert og en så teit partner vil jeg ikke ha. 😉

Enig med deg. Lyver man om sånt så har han garantert lett for å lyve om andre ting også. Mannen er fra et annet land også, så trekker meg ut nå. 

Anonymkode: b04a7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tøffe@

Kan være så mangt som ligger bak tror jeg. Jeg la merke til en som hadde sendt inn gamle bilder til avisen med hvorfra jeg selv vokset opp bare noen gater unna og kunne straks se at det umulig kunne ha vært ham som var avbildet med familie men kanskje hans bror. Tid og sted kunne umulig stemme. Men det er klart feil kan alltid skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det er ikke greit!

Jeg kan ikke ha tillit til en person som lyver for å gjøre seg interessant eller utnytte andre. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Enkelte går det bare trill rundt for tror jeg eller planlagte sjekketriks kanskje. Ikke noe som gir fundament til gjensidig tillit og respekt. Men enkelte driver jo ikke med annet enn tull.Det blir aldri noe ordentlig av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...