Gå til innhold

Noen her som ikke har Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går det greit å ikke ha fb? 

Jeg har lenge vurdert å slette kontoen min fordi det trigger så mye vondt i meg. Men jeg synes fb er grei å ha som informasjonskanal, og avslutter jeg så mister jeg den tilgangen.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: aa266...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det greit å ikke ha fb? 

Jeg har lenge vurdert å slette kontoen min fordi det trigger så mye vondt i meg. Men jeg synes fb er grei å ha som informasjonskanal, og avslutter jeg så mister jeg den tilgangen.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: aa266...7c4

Du styrer jo selv innholdet som kommer i feeden din, så bare fjern alt du ikke vil ha. messenger er jo uansett ypperig til å holde kontakt

Anonymkode: bdcd1...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har facebook. Tror det går an å deaktivere kontoen, og senere re-aktivere den. Det værste med Facebook, er att det er så offentlig.

Anonymkode: dae42...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det værste med Facebook, er att det er så offentlig.

Anonymkode: dae42...5d8

Jeg har så og si ingenting som vises offentlig. Profilbildet har jeg satt på "kun venner" sånn at ingen utenforstående kan se likes og kommentarer. Det er bare det nåværende bakgrunnsbildet som er offentlig hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker ikke facebook nei, husker jeg stusset for et tiår siden når jeg hørte om det og at de "krevde" at en skulle bruke sitt ekte navn, det var vel et stort nok varselssignal om at her var det å styre unna

sosiale medier er bare rene propaganda ekko kamre hvor alle brukerne spyr ut fake news daglig, om hvor flott liv de har eller hvor gode humane politiske syn de har, og hvor berikende mangfold er.

Hvis ikke du skriver det, skjer dette: https://p3.no/hva-har-skjedd-med-ludvig/

Nei takk. Dere fine gode folk kan ha ekko kamrene deres i fred, dere kan hylle vikinger eller heksebrenninger eller gudene vet hva som er trendy av religioner for tiden, dere kan si det er berikende mangfold og flott alt dere vil, men jeg gidder ikke delta i det (skue)spillet dere holder på med, det er en eneste stor vits som vil føre til samfunnets forfall.

Alle kulturer er like gode, ellers er du rasist eller nazist eller hitler, lizzom

Dere får kose dere med SoMe'ene deres, er sikkert artig å spille skuespill. Men jeg står over, av åpenbare grunner

Lykke til

Anonymkode: 45cf3...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det greit å ikke ha fb? 

Jeg har lenge vurdert å slette kontoen min fordi det trigger så mye vondt i meg. Men jeg synes fb er grei å ha som informasjonskanal, og avslutter jeg så mister jeg den tilgangen.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: aa266...7c4

Jeg tenker at det må være ditt eget valg. :) Kan du slette det som trigger det vonde i deg og beholde resten?

Jeg storkoser meg med fb, synes det er koselig å se oppdateringer fra gamle skolekamerater innimellom, se hva kolleger legger ut og ikke minst alle de forskjellige interessegruppene jeg er med i. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker ikke facebook nei, husker jeg stusset for et tiår siden når jeg hørte om det og at de "krevde" at en skulle bruke sitt ekte navn,

Det kreves ikke legitimasjon (ennå), så man "" ikke bruke ekte navn, vel.

Anonymkode: 618d5...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kreves ikke legitimasjon (ennå), så man "" ikke bruke ekte navn, vel.

Anonymkode: 618d5...b97

Nei men da lever du på deres nåde konstant i fare for å bli avslørt og miste kontoen, da er det mindre artig å legge ned innsats på en plattform. Se for deg at facebook var plassen du lastet opp musikk effektene dine at de hadde monopol på denne tjenesten, men de krevde ekte navn, etter å ha brukt tusenvis av timer på å lage musikk effektene dine og dele dem med samfunnet du bygget opp, så oppdager facebook det og sletter alt du har lastet opp og alt var bortkastet, synes du det høres kult ut ?

Bøllete urimelig oppførsel bør en ikke bare tenke at jaja en kan lure seg unna og satse på flaks, hvis alle gjør det får bøllene monopol og hele internett blir en søppelplass kontrollert av et par trilliardærer som gir F i verdens velbehag kun egen profitt. Er det en verden vi bør forsøke å lage ? Er det det beste internett kan tilby oss ?

Nei, står over :) 

Anonymkode: 45cf3...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...