Gå til innhold

Flink pike?


Villanda

Anbefalte innlegg

Jeg har innrømt utslett og gått litt ned i dose som behandler sa. Jeg har bedt om blodprøver hos fastlegen og videreformidlet lett forhøyet ALAT til behandler. Jeg videreformidlet til og med prøvesvar med spørsmål om jeg burde redusere mer på med. UTEN å på forhånd lese og forsøke å finne ut hvor høy verdi som er OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Villanda skrev:

Jeg har innrømt utslett og gått litt ned i dose som behandler sa. Jeg har bedt om blodprøver hos fastlegen og videreformidlet lett forhøyet ALAT til behandler. Jeg videreformidlet til og med prøvesvar med spørsmål om jeg burde redusere mer på med. UTEN å på forhånd lese og forsøke å finne ut hvor høy verdi som er OK!

Ja, nå er du konstruktiv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😊. Faktisk litt godt å greie la være å finne utav ting selv. Ble egentlig lutt "sliten" avd det.  Nesten som det er for lettvindt 🤣😉 å bare sende spørsmål til behandler om noe jeg sikkert selv lett kunne funnet ut var ufarlig. Egentlig burde jeg kanskje skhønt det siden fastlegen ikke tok affære, hun fikk jo tross alt prøvesvarene først.  

Prikkene har kommet litt tilbake. De kom og gikk litt på høyere dose også. Kanskje det er tilfeldig og ikke har noe med medisinen å gjøre. Skal jeg likevel kontakte lege? Alle blodprøver på ulike blodceller, stoffskifte, nyrer, hgb m.m. var fine. Bare avvik på ALAT og folsyre (begynt på tilskudd). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...