Gå til innhold

Jeg la til min forrige lege....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Thebutterfly skrev:

Ja jeg tror at alle har en som er ment til å passe sammen med seg. Og han kommer når du minst aner det. :). Hvem det er? Det vet du ikke ennå. Men han dukker nok opp før eller siden. Viktigste er å være sin egen lykkesmed uansett. 

 

 

Det er sant ♡

Han driver med seminar og jeg fikk plutselig lyst å dra på for å se. (Kanskje eneste mulighet til å se han på) Mange som har seminar, så går ikke spesifikk inn i detalj, men flere jeg tidligere gikk på skole med har også holdt på med det. Ser han skal ha seminar i området Bergen, hvor jeg bor. Bør jeg dra, eller blir det for dumt? 

😏

På 23.8.2019 den 18.14, Thebutterfly skrev:

Vet godt hvordan situasjonen din er. Følelsene dine er helt normale. Forelskelsen er helt normal. Men ikke lås deg fast i dette. Lev i nuet og innforstå deg med at du må gripe etter fornuften istedet for følelsene dine for den mannen. Trist situasjon. Vet. Men det gjelder å forsøke å se på det med humor og se på de andre gledene du har i livet utenom denne forelskelsen. 

Jeg har ofte i mitt liv gått rundt som deg og trodd at jeg så forelskelsen i øynene fra en mann. Men så ble jeg jo skuffet gang på gang da det ikke var som jeg trodde og da lærte jeg at jeg ikke har lov av meg selv å tro noe bare utfra noen blikk. 

Jeg har igrunnen forstått at alt er helt over på en måte, ingen mulighet. Jeg vil jo aldri få se han igjen. Samtidig har jeg hatt lyst å gi utrykk for at jeg liker han, så han vet det. Det er vel sjeldent behandleren selv starter romansen. Du er enig at en lege kan forelske seg i sin tidligere pasient? Alle følelser kan oppstå hvor som helst, når som helst. Nå tror jeg neppe han har noe for meg, men jeg måtte bare "prøve' ;)

Anonymkode: 715d5...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Thebutterfly skrev:

Ja jeg tror at alle har en som er ment til å passe sammen med seg. Og han kommer når du minst aner det. :). Hvem det er? Det vet du ikke ennå. Men han dukker nok opp før eller siden. Viktigste er å være sin egen lykkesmed uansett. 

 

 

Det er sant ♡

Han driver med seminar og jeg fikk plutselig lyst å dra på for å se. (Kanskje eneste mulighet til å se han på) Mange som har seminar, så går ikke spesifikk inn i detalj, men flere jeg tidligere gikk på skole med har også holdt på med det. Ser han skal ha seminar i området Bergen, hvor jeg bor. Bør jeg dra, eller blir det for dumt? 

😏

Anonymkode: 715d5...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant ♡

Han driver med seminar og jeg fikk plutselig lyst å dra på for å se. (Kanskje eneste mulighet til å se han på) Mange som har seminar, så går ikke spesifikk inn i detalj, men flere jeg tidligere gikk på skole med har også holdt på med det. Ser han skal ha seminar i området Bergen, hvor jeg bor. Bør jeg dra, eller blir det for dumt? 

😏

Anonymkode: 715d5...ccc

Jeg hadde brukt fornuften med å holde meg unna han. Jeg vet hvor fristende det er å oppsøke foreks seminarer han deltar i, men jeg ville brukt fornuften fremfor følelsene og heller holdt meg unna. Han vet at du liker han sier du. Han har dame og er opptatt. Jeg ville holdt meg unna. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thebutterfly skrev:

Jeg hadde brukt fornuften med å holde meg unna han. Jeg vet hvor fristende det er å oppsøke foreks seminarer han deltar i, men jeg ville brukt fornuften fremfor følelsene og heller holdt meg unna. Han vet at du liker han sier du. Han har dame og er opptatt. Jeg ville holdt meg unna. 

Takk for svar! Jeg kommer nok helt sikkert ikke til å møte han igjen, jeg studerer i bergen og han bor oppover mpt tr.hjem, så er et godt stykke ifra. Kanskje like greit😇

Anonymkode: 715d5...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

forstått at alt er helt over 

Over? Hvordan kan du tenke at det er over når det aldri har begynt? La fyren være i fred og gå videre i livet er mitt råd. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 8.24, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg kommer nok helt sikkert ikke til å møte han igjen, jeg studerer i bergen og han bor oppover mpt tr.hjem, så er et godt stykke ifra. Kanskje like greit😇

Anonymkode: 715d5...ccc

Jeg tenker at det hele er en illusjon, og at du kommer best ut av å innse at en relasjon mellom deg og han virker håpløst. Han er dessuten opptatt i en relasjon. Vet hvor vondt det kan føles. Men det beste er å se positivt på tanken om at når du gir slipp på dette åpner du for nye relasjoner som passer bedre. :). Aksepter følelsene og la de seile bort.  Ønsker deg all lykke! . Klem . 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.8.2019 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Det er sant ♡

Han driver med seminar og jeg fikk plutselig lyst å dra på for å se. (Kanskje eneste mulighet til å se han på) Mange som har seminar, så går ikke spesifikk inn i detalj, men flere jeg tidligere gikk på skole med har også holdt på med det. Ser han skal ha seminar i området Bergen, hvor jeg bor. Bør jeg dra, eller blir det for dumt? 

😏

Anonymkode: 715d5...ccc

Det blir for dumt. Finn deg heller noen kjekke gutter der du bor. De trenger ikke være mannen i ditt liv men noen som kan avlede deg litt 🙂 

Anonymkode: 8342f...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...