Gå til innhold

Sexlyst liv


Kattemor

Anbefalte innlegg

Hei, har vært sammen med en mann i litt over 2 år. Han er sterkt overvektig og han har fra første stund sagt at han har problemer med potensen (og at han har vært utsatt for overgrep for mange år siden). Han har siden overgrepet vært sammen med flere damer og har nå en sønn på snart 17 (i tillegg til godt voksne barn). Tålmodigheten min er nå slutt pga. andre ting også og jeg tok et oppgjør med han, han lover både det ene og andre og han har "begynt" å spise mindre.Jeg har ikke lenger lyst til å nærme meg han, stoler ikke helt på at han har lyst til å forandre livsstil. Ønsker å høre fra andre i en lignende situasjon og hva dere andre ville gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...