Gå til innhold

Samboerskap uten sex


Kattemor

Anbefalte innlegg

Hei, har vært sammen med en mann i litt over 2 år. Han er sterkt overvektig og han har fra første stund sagt at han har problemer med potensen (og at han har vært utsatt for overgrep for mange år siden). Han har siden overgrepet vært sammen med flere damer og har nå en sønn på snart 17 (i tillegg til godt voksne barn). Tålmodigheten min er nå slutt pga. andre ting også og jeg tok et oppgjør med han, han lover både det ene og andre og han har "begynt" å spise mindre igjen. Jeg ønsker å høre fra andre i lignende situasjoner og hva dere gjorde, ønsker rett og slett råd, jeg er veldig glad i han og vil at dette skal fungere, men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan holde ut dette. Hilsen fra frustrert samboer.

Endret av Kattemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
29 minutter siden, Kattemor skrev:

Hei, har vært sammen med en mann i litt over 2 år. Han er sterkt overvektig og han har fra første stund sagt at han har problemer med potensen (og at han har vært utsatt for overgrep for mange år siden). Han har siden overgrepet vært sammen med flere damer og har nå en sønn på snart 17 (i tillegg til godt voksne barn). Tålmodigheten min er nå slutt pga. andre ting også og jeg tok et oppgjør med han, han lover både det ene og andre og han har "begynt" å spise mindre igjen. Jeg ønsker å høre fra andre i lignende situasjoner og hva dere gjorde, ønsker rett og slett råd, jeg er veldig glad i han og vil at dette skal fungere, men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan holde ut dette. Hilsen fra frustrert samboer.

Er det selve sexen som er problemet? At det uteblir? Eller er det andre ting i tillegg? 

 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre ting i tillegg. Jeg mener ikke at sex er det viktigste, men det jeg synes at det spiller en stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Kattemor skrev:

Andre ting i tillegg. Jeg mener ikke at sex er det viktigste, men det jeg synes at det spiller en stor rolle.

Jeg synes at jeg får ganske så lite sex. Min samboer vil kun suges og ronkes til han kommer som oftest. Ca 2 / toppen 3 ganger i måneden vil han ha samleie. Jeg synes det er utrolig rart og lite. Men jeg aksepterer det. Jeg lurer på hvorfor det er sånn men antar at det ikke har med meg å gjøre. Han har alltid vært slik. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Kattemor skrev:

Hei, har vært sammen med en mann i litt over 2 år. Han er sterkt overvektig og han har fra første stund sagt at han har problemer med potensen (og at han har vært utsatt for overgrep for mange år siden). Han har siden overgrepet vært sammen med flere damer og har nå en sønn på snart 17 (i tillegg til godt voksne barn). Tålmodigheten min er nå slutt pga. andre ting også og jeg tok et oppgjør med han, han lover både det ene og andre og han har "begynt" å spise mindre igjen. Jeg ønsker å høre fra andre i lignende situasjoner og hva dere gjorde, ønsker rett og slett råd, jeg er veldig glad i han og vil at dette skal fungere, men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan holde ut dette. Hilsen fra frustrert samboer.

Har han lagt på seg katastrofalt i løpet av disse to årene siden du reagerer? 

Anonymkode: 923b1...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du fortelle hva annet i tillegg som gjør at du vurderer å forlate han? 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
7 timer siden, Kattemor skrev:

Hei, har vært sammen med en mann i litt over 2 år. Han er sterkt overvektig og han har fra første stund sagt at han har problemer med potensen (og at han har vært utsatt for overgrep for mange år siden). Han har siden overgrepet vært sammen med flere damer og har nå en sønn på snart 17 (i tillegg til godt voksne barn). Tålmodigheten min er nå slutt pga. andre ting også og jeg tok et oppgjør med han, han lover både det ene og andre og han har "begynt" å spise mindre igjen. Jeg ønsker å høre fra andre i lignende situasjoner og hva dere gjorde, ønsker rett og slett råd, jeg er veldig glad i han og vil at dette skal fungere, men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan holde ut dette. Hilsen fra frustrert samboer.

Jeg synes du bør finne ut om dere har et felles mål om å få et normalt sexliv. Hvis begge ønsker det samme kan man kjempe ganske lenge og tåle mye. Du kan støtte ham i slankekur eller hva som må til.

Hvis han pga overgrepet eller hvilken som helst annen grunn egentlig ikke ønsker sex, så må du enten akseptere det eller gjøre det slutt. Det er ikke umoralsk å gjøre det slutt av en sånn grunn. Jeg ville mye heller blitt dumpet enn å ha en partner som bare "holdt ut" og syntes synd på sev selv pga meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har litt av det samme problem som trådstarter. Han vil kun suges. Ingen samleie eller tilfredstillelse av meg. Det er svært sjelden han vil ha samleie. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 13.7.2019 den 21.54, Gargamel skrev:

Jeg synes du bør finne ut om dere har et felles mål om å få et normalt sexliv. Hvis begge ønsker det samme kan man kjempe ganske lenge og tåle mye. Du kan støtte ham i slankekur eller hva som må til.

Hvis han pga overgrepet eller hvilken som helst annen grunn egentlig ikke ønsker sex, så må du enten akseptere det eller gjøre det slutt. Det er ikke umoralsk å gjøre det slutt av en sånn grunn. Jeg ville mye heller blitt dumpet enn å ha en partner som bare "holdt ut" og syntes synd på sev selv pga meg.

 

Jeg vil ikke gjøre det slutt av årsak at sex er mangel. Men jeg er nok langt eldre enn trådstarter, og er mer ute etter å ha en å leve sammen med enn hva sex innebærer. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke gjøre det slutt av årsak at sex er mangel. Men jeg er nok langt eldre enn trådstarter, og er mer ute etter å ha en å leve sammen med enn hva sex innebærer. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Det kan være et riktig valg hvis du aksepterer det og ikke lar det gnage på deg eller forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har litt av det samme problem som trådstarter. Han vil kun suges. Ingen samleie eller tilfredstillelse av meg. Det er svært sjelden han vil ha samleie. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Så han vil kun at du skal suge ham - ikke samleie, ikke fingring, ikke slikking tilbake? Han hadde faktisk blitt singel om han hadde vært i et forhold med meg.

Ikke sånn at jeg hadde sparket ut gubben om noe hadde skjedd nå slik at sexlivet hadde ligget brakk en stund, men om han hadde kuttet det ut på den måten du beskriver (om det ikke ligger noe mer bak) selv om han er frisk og rask og forholdet ikke har vart så veldig lenge, så hadde jeg nok ikke giddet et slikt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Lillemus skrev:

Så han vil kun at du skal suge ham - ikke samleie, ikke fingring, ikke slikking tilbake? Han hadde faktisk blitt singel om han hadde vært i et forhold med meg.

Ikke sånn at jeg hadde sparket ut gubben om noe hadde skjedd nå slik at sexlivet hadde ligget brakk en stund, men om han hadde kuttet det ut på den måten du beskriver (om det ikke ligger noe mer bak) selv om han er frisk og rask og forholdet ikke har vart så veldig lenge, så hadde jeg nok ikke giddet et slikt forhold.

Ingenting tilbake. En sjelden gang samleie men det er svært så sjelden. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan gi meg nytelser tilbake. Han er litt gammeldags i syn på sex. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Det kan være et riktig valg hvis du aksepterer det og ikke lar det gnage på deg eller forholdet.

Jeg driver å onanerer i smug. Så det går bra. Men jeg kunne ønske at vi hadde skikkelig sex. Men jeg er såpass gammel samt fornøyd med mye med han at jeg gidder ikke å forlate forholdet. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driver å onanerer i smug. Så det går bra. Men jeg kunne ønske at vi hadde skikkelig sex. Men jeg er såpass gammel samt fornøyd med mye med han at jeg gidder ikke å forlate forholdet. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Jeg er antagelig noe eldre enn deg og har så stor glede av sex fremdeles at jeg er sjeleglad for at min kjære ikke er som din. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg er antagelig noe eldre enn deg og har så stor glede av sex fremdeles at jeg er sjeleglad for at min kjære ikke er som din. :) 

Jeg har også stor glede av sex. Men å forlate han for at jeg får mangel på sex er for meg utenkelig... 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også stor glede av sex. Men å forlate han for at jeg får mangel på sex er for meg utenkelig... 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Hadde kommet an på så mangt for min del, vanskelig å si kategorisk ja eller nei på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, Lillemus skrev:

Hadde kommet an på så mangt for min del, vanskelig å si kategorisk ja eller nei på noe slikt.

Det er sant. Vanskelig dilemma. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også stor glede av sex. Men å forlate han for at jeg får mangel på sex er for meg utenkelig... 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Betyr det at du definerer samleie som noe du "får"? Stusser du ikke på at han ikke ønsker det for sin egen del?

Samtidig kan jeg være enig i at det ikke er en løsrevet bit av forholdet som er avgjørende for om man blir eller går, det er helheten. Så hvis han ellers er kjærlig og oppmerksom, og mer opptatt av at du skal ha det bra enn av seg selv, kan jo dette veie opp for en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Babette skrev:

Betyr det at du definerer samleie som noe du "får"? Stusser du ikke på at han ikke ønsker det for sin egen del?

Samtidig kan jeg være enig i at det ikke er en løsrevet bit av forholdet som er avgjørende for om man blir eller går, det er helheten. Så hvis han ellers er kjærlig og oppmerksom, og mer opptatt av at du skal ha det bra enn av seg selv, kan jo dette veie opp for en del.

Jeg synes at det er rart at han ikke vil ha samleie for sin egen del og..... veldig rart. 

Forsøker jeg å ta på han så kvepper han til og sier ofte : stopp ikke nå. Og jeg stopper.  Han tar initiativ når han vil. Men sjelden og nesten aldri samleie. Forstår ikke hvorfor han ikke savner det selv og hva som er problemet.  Han har alltid vært sånn. Helt fra før vi flyttet sammen. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke hatt samleie på over en uke nå. Problemet er ikke at han ikke vil ha sex. Problemet er at jeg ikke forstår hvorfor. 

Anonymkode: 1c4db...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...