Gå til innhold

Har du vært ute å reist i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært på en 4 dagers utenlandsreise i vår, og 2 dagers reise med bil i Norge i sommer / telttur. Jeg skulle ha reist mer men har rett og slett ikke økonomi til det nå. Men sier meg fornøyd med en reise i året egentlig/ samme om det er i Norge eller utenlands. 

Har du vært ute på reise? 

Anonymkode: 9cff7...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett døgn i Sverige, ellers bare hjemme pga økonomi. 

Anonymkode: dabfd...539

Dyrt å reise. Telt er billig dersom man overnatter på rasteplasser. Det er uansett koselig med bare en liten tur på et døgn. Men kan nyte det like godt som en uke i Syden. :)

Anonymkode: 9cff7...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på en 4 dagers utenlandsreise i vår, og 2 dagers reise med bil i Norge i sommer / telttur. Jeg skulle ha reist mer men har rett og slett ikke økonomi til det nå. Men sier meg fornøyd med en reise i året egentlig/ samme om det er i Norge eller utenlands. 

Har du vært ute på reise? 

Anonymkode: 9cff7...9dc

Vi har vært på en liten tur (4 netter) i Norge og detter en tur på hytta og en natt i telt på fjellet. Blir muligens en liten tur over til Søta Bror i neste uke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på en 4 dagers utenlandsreise i vår, og 2 dagers reise med bil i Norge i sommer / telttur. Jeg skulle ha reist mer men har rett og slett ikke økonomi til det nå. Men sier meg fornøyd med en reise i året egentlig/ samme om det er i Norge eller utenlands. 

Har du vært ute på reise? 

Anonymkode: 9cff7...9dc

Bare hjemme i år på min veranda. Nydelig det også synes nå jeg 🙂 

Anonymkode: d5e27...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare hjemme i sommer, men hvis jeg er heldig, så blir det en tur til Spania i september/oktober. Hvis reisefølget mitt får til å dra da. Vi har spart i et år til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har tatt bussen til Tveita. Jepp, 2 km unna. Ellers liker jeg ikke å fly. Vent kom på jeg har vært på flere dagsturer til svenskegrensa for å kjøpe snus.

 

Lurte på om jeg skulle ta en tur ned å se på operan, den nye i bjørvika. Den har jeg ikke sett enda, Skjeldent jeg er i sentrum av Oslo. Selv om jeg bor her.

Anonymkode: 0dfdb...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 13.7.2019 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på en 4 dagers utenlandsreise i vår, og 2 dagers reise med bil i Norge i sommer / telttur. Jeg skulle ha reist mer men har rett og slett ikke økonomi til det nå. Men sier meg fornøyd med en reise i året egentlig/ samme om det er i Norge eller utenlands. 

Har du vært ute på reise? 

Anonymkode: 9cff7...9dc

Ikke utenfor Norge, nei. Jeg har råd og jeg liker å reise innimellom, men det har ikke falt seg sånn i år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 13.7.2019 den 15.58, emilie321 skrev:

Blir bare hjemme i sommer, men hvis jeg er heldig, så blir det en tur til Spania i september/oktober. Hvis reisefølget mitt får til å dra da. Vi har spart i et år til dette.

Så deilig, spania er fantastisk. litt senere på høsten slipper man jo unna de verste hetebølgene og det begynner å bli levelig igjen 🙂 

Anonymkode: d5e27...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig, spania er fantastisk. litt senere på høsten slipper man jo unna de verste hetebølgene og det begynner å bli levelig igjen 🙂 

Anonymkode: d5e27...60d

Ja, det er fint der da. Får låne en leilighet,  så vi trenger bare flybilletter. På den tiden kan vi være heldige å få billige billetter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Ja, jeg var i Frankrike i mars, og hadde en biltur til mannens hjemplass på Vestlandet både i påska og nå. Og så var jeg på en langhelg i Estland i vår. I tillegg har jeg vært på et par turer innenlands med jobb.

Jeg liker å se nye steder, men liker også å komme tilbake til steder jeg har gode minner om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke dette med å reise til glovarme strender i sommerheten i europa, eller østen. Mulig jeg mangler ett eller annet.

Synes oslo er for varmt nå, skulle kanskje vært en tur på svalbard.....

Anonymkode: 0dfdb...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, emilie321 skrev:

Ja, det er fint der da. Får låne en leilighet,  så vi trenger bare flybilletter. På den tiden kan vi være heldige å få billige billetter også.

Heldige deg. Jeg har også lyst å dra til Spania. Har aldri vært der før men det blir nok for dyrt nå. Jeg må vente til neste år. Ble en utenlandsreise i april i år pluss en Norgestur i juli så må si meg fornøyd med det :)

Anonymkode: 9cff7...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...