Gå til innhold

Jeg som ville bli rusmisbruker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville bare si dette: beklager til alle rusmisbrukere som leste innlegget mitt. Det var respektløs av meg å skrive det jeg skrev om dere. Det er ikke et liv dere ville ha. Det bare ble sånn for dere. Og det er heller ikke et liv å drømme om.

Jeg skal heller prøve å jobbe med de problemene jeg allerede har, i stede for å skape nye. Det jeg vet nå er at å bli rusmisbruker er ingen løsning. Jeg skal også prøve å høre på mine behandlere, som tross alt vet ting bedre enn meg.

Anonymkode: 43de5...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare si dette: beklager til alle rusmisbrukere som leste innlegget mitt. Det var respektløs av meg å skrive det jeg skrev om dere. Det er ikke et liv dere ville ha. Det bare ble sånn for dere. Og det er heller ikke et liv å drømme om.

Jeg skal heller prøve å jobbe med de problemene jeg allerede har, i stede for å skape nye. Det jeg vet nå er at å bli rusmisbruker er ingen løsning. Jeg skal også prøve å høre på mine behandlere, som tross alt vet ting bedre enn meg.

Anonymkode: 43de5...a9e

Fornuftig av deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare si dette: beklager til alle rusmisbrukere som leste innlegget mitt. Det var respektløs av meg å skrive det jeg skrev om dere. Det er ikke et liv dere ville ha. Det bare ble sånn for dere. Og det er heller ikke et liv å drømme om.

Jeg skal heller prøve å jobbe med de problemene jeg allerede har, i stede for å skape nye. Det jeg vet nå er at å bli rusmisbruker er ingen løsning. Jeg skal også prøve å høre på mine behandlere, som tross alt vet ting bedre enn meg.

Anonymkode: 43de5...a9e

Jeg har valgt å høre på behandleren min og å gjøre hjemmeleksene  mine. Det har ført til at jeg sakte, men sikkert har blitt bedre.  Det kan du også greie, men husk at Ting Tar Tid. Ha tålmodighet,  så greier du det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, emilie321 said:

Jeg har valgt å høre på behandleren min og å gjøre hjemmeleksene  mine. Det har ført til at jeg sakte, men sikkert har blitt bedre.  Det kan du også greie, men husk at Ting Tar Tid. Ha tålmodighet,  så greier du det sikkert.

Takk for svar :) Jeg skal prøve mitt å høre på behandlerne mine.

Anonymkode: 43de5...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tøffe@

Jeg har tenkt på hva du skrev så tusen takk for at du gir oss andre melding om hvordan det går med deg. Fint å høre at du opplever bedring.

Vi har alle våre erfaringer og gjør fortsatt nye. 

Ville bare ønske fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og nå vil du ha skryt?

Anonymkode: 1c0fb...4c1

Hen viser jo vilje til endring? Er ikke det bra? 

Anonymkode: 267e7...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

Voksen og modent tenkt.Lykke til fremover. 

Anonymkode: 0f698...b3f

Takk :) 

Anonymkode: 43de5...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Dette var virkelig et positivt innlegg. Lykke til videre 😃

Anonymkode: 267e7...f20

Tusen takk 😁

Anonymkode: 43de5...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og nå vil du ha skryt?

Anonymkode: 1c0fb...4c1

Nei :) Jeg ville bare si det jeg følte, og det gjorde jeg. Trist at du oppfatter det slik.

Anonymkode: 43de5...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...