Gå til innhold

Merkelig klump på testikkel...

Anbefalte innlegg

bekymretgutt2

merket igår at på den ene testikkelen henger det en liten klump (på størrelse med en ert) det virker som den går i ett med testikkelen,den henger hverfall fast i den...dette er testikkelen på venstre side, den kjennes også endel mindre en den høyre testikkelen...!

men jeg kan ikke kjenne noe særli vektforskjell....har ikke hatt noe plager tror jeg...var bare tilfeldi at jeg sjekket testiklene...så nå er jeg litt bekymret for om det kan være noe farlig...testikkelkreft? hvordan sjekker jeg testiklene for testikkelkreft o.l.??

jeg vet det er mange innlegg om dette, men jeg er bare så bekymret!

mvh

bekymra gutt.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44949-merkelig-klump-p%C3%A5-testikkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Testikkelkreft merker man ved at den ene testikklen forandrer seg. Den blir ujevn eller den blir større. Med det du sier, bør du la en lege undersøke deg. Om han ikke er helt sikker, vil han ordne med en ultralydundersøkelse av testiklene. Dette er en helt smerterfri og ufarlig undersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...