Gå til innhold

Trigget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er hjemme hos foreldrene mine nå, og det trigger meg så når det gjelder angst, usikkerhet og utrygghet. Selvhatet blomstrer opp på full styrke, og jeg har lyst til å skade meg selv når jeg kommer hjem. :(

Anonymkode: 608fb...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutes ago, AnonymBruker said:

Er hjemme hos foreldrene mine nå, og det trigger meg så når det gjelder angst, usikkerhet og utrygghet. Selvhatet blomstrer opp på full styrke, og jeg har lyst til å skade meg selv når jeg kommer hjem. :(

Anonymkode: 608fb...024

Har du oppsøkt legen angående denne angsten? Det høres forferdelig ut hvis du tenker på selvskading. Lykke til videre :) 

Anonymkode: d6627...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg flyttet hjemmefra i fjor, og når jeg  kommer hjem på besøk så kommer det alltid så mye vondt opp. Vokser det nok av meg in the end men de trigger meg så

Anonymkode: 608fb...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det slik selv med triggere og min løsning er å ta korte besøk hjem og unngå de lange feriene. Selvskading løser ingen ting av problemet ditt, men fører bare til et nytt: Et sår som må behandles på den ene eller andre måten og anger for at du løste situasjonen med selvskading Håper du finner andre mestringsstrategier.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hjemme hos meg selv i leiligheten min nå og jeg har ikke selvskadet meg selv. Skal ikke gjøre det heller

Anonymkode: 608fb...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...