Gå til innhold

Endelig..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I morgen starter hverdagen igjen. Jeg hater ferier. Kvier meg imidlerid til å fortelle kolleger at jeg ikke har gjort noen ting i ferien.. hva ville dere sagt? 

Det virker som at det forventes at man skal reise bort og ene med det andre i ferien, og at man skal fortelle om det. 

Min ene kollega hadde dessuten sagt til en annen at hun ikke skjønte hvorfor jeg ikke drar til syden. Så jeg gruer meg til folk spør. 

Takk til alle som har bidratt til at jeg har klart å holde hodet over vannet i ferien. Jeg finnes ikke glad inni meg lenger, er bare trist og nedfor, så det skal bli godt å komme i gang og tenke på andre ting igjen. Forhåpentligvis blir jeg meg selv igjen. 

Anonymkode: d5654...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I morgen starter hverdagen igjen. Jeg hater ferier. Kvier meg imidlerid til å fortelle kolleger at jeg ikke har gjort noen ting i ferien.. hva ville dere sagt? 

Det virker som at det forventes at man skal reise bort og ene med det andre i ferien, og at man skal fortelle om det. 

Min ene kollega hadde dessuten sagt til en annen at hun ikke skjønte hvorfor jeg ikke drar til syden. Så jeg gruer meg til folk spør. 

Takk til alle som har bidratt til at jeg har klart å holde hodet over vannet i ferien. Jeg finnes ikke glad inni meg lenger, er bare trist og nedfor, så det skal bli godt å komme i gang og tenke på andre ting igjen. Forhåpentligvis blir jeg meg selv igjen. 

Anonymkode: d5654...e9f

Du kan jo si du liker deg best hjemme?

Husker de sluttet med det på skolen når ungene var små,å spørre hvor de hadde vært på ferie for noen hadde jo bare vært hjemme. Men det er mye kjekt man kan finne på hjemme og i omgivelsene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og jeg gleder til å kunne snakke med legen i morgen. Er innlagt på akuttposten grunnet suicidal atferd og det er veldig kjedelig her. Men jeg generelt sett hater helgene fordi  jeg har ingenting å gjøre på annet enn å høre på musikk og surfe på nett.

Anonymkode: 5b627...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvier meg imidlerid til å fortelle kolleger at jeg ikke har gjort noen ting i ferien.. hva ville dere sagt? 

Det virker som at det forventes at man skal reise bort og ene med det andre i ferien, og at man skal fortelle om det. 

Det er vel bare å si sannheten - "vi var stort sett hjemme og slappet av"? Evt. kan du overdrive en dagstur eller et besøk, slik at det høres ut som noe mer: 'Vi var litt hjemme og litt i Lillebygd hos tanten min" (bytt ut med noe som passer).

Du har ingen plikt til å avgi rapport om hva du har gjort. Folk spør vel om andre har hatt det fint i ferien og om de har vært bortreist, for å være hyggelige, ikke for å være innpåtrengende.

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ene kollega hadde dessuten sagt til en annen at hun ikke skjønte hvorfor jeg ikke drar til syden. Så jeg gruer meg til folk spør. 

Det er en rekke svært gode grunner til å holde seg unna "syden" (hvor er det? Spania?) i høysesongen, så det utsagnet (hvis det stemmer) sier mer om henne enn om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I morgen starter hverdagen igjen. Jeg hater ferier. Kvier meg imidlerid til å fortelle kolleger at jeg ikke har gjort noen ting i ferien.. hva ville dere sagt? 

Det virker som at det forventes at man skal reise bort og ene med det andre i ferien, og at man skal fortelle om det. 

Min ene kollega hadde dessuten sagt til en annen at hun ikke skjønte hvorfor jeg ikke drar til syden. Så jeg gruer meg til folk spør. 

Takk til alle som har bidratt til at jeg har klart å holde hodet over vannet i ferien. Jeg finnes ikke glad inni meg lenger, er bare trist og nedfor, så det skal bli godt å komme i gang og tenke på andre ting igjen. Forhåpentligvis blir jeg meg selv igjen. 

Anonymkode: d5654...e9f

"Hei, jo takk jeg har hatt det veldig fint. Slappet av med hjemmeferie og liker definitivt best det for tiden for da får jeg liksom koblet helt av og slipper masete turister, for mye varme og stress. Gi meg en deilig serie/en bok (fyll inn selv) og en iskaffe (fyll inn selv) og en deilig krok på verandaen/hagen med litt skygge så har jeg det perfekt.  :- ) " Evt bare bytter du ut dette med at du driver å sparer til egen leilighet/bil/pc/ et eller annet vissvass. Verre er det ikke. Jeg elsker å feriere hjemme og nyter hvert sekund av det, hva andre folk driter jeg i.

Anonymkode: 6c148...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I morgen starter hverdagen igjen. Jeg hater ferier. Kvier meg imidlerid til å fortelle kolleger at jeg ikke har gjort noen ting i ferien.. hva ville dere sagt? 

Det virker som at det forventes at man skal reise bort og ene med det andre i ferien, og at man skal fortelle om det. 

Min ene kollega hadde dessuten sagt til en annen at hun ikke skjønte hvorfor jeg ikke drar til syden. Så jeg gruer meg til folk spør. 

Takk til alle som har bidratt til at jeg har klart å holde hodet over vannet i ferien. Jeg finnes ikke glad inni meg lenger, er bare trist og nedfor, så det skal bli godt å komme i gang og tenke på andre ting igjen. Forhåpentligvis blir jeg meg selv igjen. 

Anonymkode: d5654...e9f

Slappet av og koset meg hjemme? 

Ev. legg til at du har hatt besøk, vært på besøk, mye på stranda, svaberg osv om du føler for å utdype noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...