Gå til innhold

Hvordan helbrede hjertesorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig forelsket men det er ikke gjensidig hvordan komme over det?

Anonymkode: 22cea...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig forelsket men det er ikke gjensidig hvordan komme over det?

Anonymkode: 22cea...f97

Ingen enkel oppskrift på det, men det høres ut som du aksepterer situasjonen - altså har lagt bort «håpet» - og vil komme deg videre. Da er du allerede i gang, og nå må du bare la tiden hjelpe deg. Samtidig må du ikke «følge» personen IRL el SOME. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig forelsket men det er ikke gjensidig hvordan komme over det?

Anonymkode: 22cea...f97

Spis iskrem. Snakk med venner. Finn på noe å gjøre. La det ta den tiden det tar, det går over og er helt vanlig. Ikke gi næring til sorgen ved å stalke/oppsøke vedkommende/repetere alt.

Anonymkode: 5010c...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, cilie skrev:

Ingen enkel oppskrift på det, men det høres ut som du aksepterer situasjonen - altså har lagt bort «håpet» - og vil komme deg videre. Da er du allerede i gang, og nå må du bare la tiden hjelpe deg. Samtidig må du ikke «følge» personen IRL el SOME. Masse lykke til!

Hva er SOME?? Det som er så vanskelig er at jeg bare tenker på han hele tiden klarer ikke annet enn å bare tenke på han og hjertet brenner av savn og sorg. Vi hadde det så fint tidligere i sommer og var kjærester men så plutselig bare gjorde han det slutt og jeg står igjen som et spørssmålstegn og han vil ikke snakke mer med meg. tar ikke telefon og crap.

Anonymkode: 22cea...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er SOME?? Det som er så vanskelig er at jeg bare tenker på han hele tiden klarer ikke annet enn å bare tenke på han og hjertet brenner av savn og sorg. Vi hadde det så fint tidligere i sommer og var kjærester men så plutselig bare gjorde han det slutt og jeg står igjen som et spørssmålstegn og han vil ikke snakke mer med meg. tar ikke telefon og crap.

Anonymkode: 22cea...f97

Sosiale medier. 

Det er helt naturlig at du tenker og føler som du gjør. Det er noe av det vondeste vi opplever, men det er ingen annen resept enn å lide seg gjennom den tiden det tar å komme seg videre. Enda verre er det når det blir et «urent» brudd, som det høres ut som du opplever - altså at ting ikke avklares på en ryddig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet ikke hvordan jeg kan klare det. tror ikke jeg klarer livet videre uten han ,jeg er så trist og går nok snart dukken men takk for råd skal prøve mitt beste.

Anonymkode: 22cea...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg kan klare det. tror ikke jeg klarer livet videre uten han ,jeg er så trist og går nok snart dukken men takk for råd skal prøve mitt beste.

Anonymkode: 22cea...f97

Joda, det klarer du. Det føles tungt nå, men hvordan hadde det vært å være i et forhold med ham nå, nå som du vet at han ikke vil være kjæreste med deg lengre? Det hadde ikke føltes bra vel?

Gi deg selv lov til å sørge, men ikke grav deg ned i sorgen, ikke dyrk den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...