Gå til innhold

Vanskelig forhold


_subzero_

Anbefalte innlegg

Har vært gift med kona mi i 2 år nå. Alt har egentlig vært veldig bra helt frem til hun ble gravid. Før og etter fødselen har hun vært ekstremt vanskelig. Som om hun har pms daglig omtrent. Har de siste månedene blitt litt bedre for så å begynne igjen nå. Sønnen vår er 9mndr nå.

Akkurat som om hun får perioder der alt er galt og hun er irritert hele tiden. Hvis vi er uenige så bare overkjører hun meg da jeg prøver å forklare min mening. Hun sier jeg er sjefete og skal bestemme alt. Jeg har prøvd å forholde meg rolig å si at hun kan si hennes side av saken så jeg min. Men det nytter ikke. Hun overkjører meg fullstendig og er helt umumlig å diskutere med. Jeg har hatt litt tendenser til å bli sint og heve stemmen i krangler før men har roet meg ned etter vi fikk sønnen vår. Nå er det hun som har denne tendensen.

I det siste så har hun også begynt å beskylde meg for psykisk misshandling... Mens hun selv kan kalle meg stygge ting uten at det er noe galt for henne. Men hvis jeg kommer med noe som helst kommentar til henne(feks hun studerer jeg forsørger 3 personer med en inntekt. Krangler om penger så sa jeg i sinne at du vet ikke hvordan det er det er ikke deg som betaler regningene,du har jo ikke jobb)vipps så var det misshandling. Jeg syntes dette begynner å bli ganske drøyt nå og det har gått til det punktet at jeg omtrent ikke orker å være med henne mere. Føles nesten ut som jeg lever med en tennåring i puberteten. Er samme oppførsel og ustabilt humør.

Hun er kun hjemme med meg og/eller sønnen vår når hun ikke er på skolen. Hun går ikke ut med venner og blir sur når jeg vil dra ut med mine venner. Har hørt om fødsels depresjoner og det kan virke som hun sliter med dette. Men jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg vil jo ikke miste henne for jeg elsker henne og jeg elsker sønnen min og vil at han skal vokse opp med to foreldre.

Trenger råd til hva jeg kan gjøre selv for å bedre situasjonen. 

Endret av _subzero_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...