Gå til innhold

Følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Jeg er også litt trist. Et par tråder her i kveld vekket litt vanskelige tanker og følelser i meg. Men som jeg alltid pleier å si: Det går over igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutes ago, Surrehuggu said:

Er nok ikke håp for meg.

Må ikke være pessimistisk :) Vet det er vanskelig, men du vet aldri hva i morgen vil bringe. Når du er trist er det også lurt å tenke på de gode dagene du hadde. Hva gjorde du da du hadde det bedre? Gikk du tur, sosialiserte du? Prøve å tenke på det. Ønskjer deg en fin dag 😁

Anonymkode: e0c01...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må ikke være pessimistisk :) Vet det er vanskelig, men du vet aldri hva i morgen vil bringe. Når du er trist er det også lurt å tenke på de gode dagene du hadde. Hva gjorde du da du hadde det bedre? Gikk du tur, sosialiserte du? Prøve å tenke på det. Ønskjer deg en fin dag 😁

Anonymkode: e0c01...fe1

Tusen takk, en fin dag ønskes deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Surrehuggu skrev:

Er nok ikke håp for meg.

Jo det er håp for deg og det er alltid noe som er godt i livet, det går an å se det selv om man er trist. Så er det de gode minnene man har laget, ta de frem igjen og tenk på hvordan du følte deg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jo det er håp for deg og det er alltid noe som er godt i livet, det går an å se det selv om man er trist. Så er det de gode minnene man har laget, ta de frem igjen og tenk på hvordan du følte deg da. 

Takk, stjernestøv. Jeg har nok bare en gråtedag i dag. Det er ikke noe spesielt som har skjedd, det er bare tankespinn og overtenking, og de tankene fører til tristhet. Skal gå å legge meg litt nå. Noen ganger pleier det å hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Takk, stjernestøv. Jeg har nok bare en gråtedag i dag. Det er ikke noe spesielt som har skjedd, det er bare tankespinn og overtenking, og de tankene fører til tristhet. Skal gå å legge meg litt nå. Noen ganger pleier det å hjelpe. 

Ok. Det er jo lov å ha sånne dager og, bare tenk at det går over igjen. Trøsteklem til deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er jo lov å ha sånne dager og, bare tenk at det går over igjen. Trøsteklem til deg ❤️ 

Tusen takk, klem tilbake ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...