Gå til innhold

Trives du i leilighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bodd i både hus og leilighet.  Det stedet jeg har trivdes best, er her jeg bor nå, som er leilighet.  Nå har jeg tilgang på stor felles hage, men kan ikke plante som jeg vil. 

Vil tro at hovedgrunnen til at jeg trives best her, er fordi jeg har det vesentlig bedre med meg selv enn da jeg bodde i hus.  Livssituasjonen min er også annerledes enn da jeg bodde i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner du hage? Eller synes du leilighet er det beste?

Anonymkode: 61ecb...855

Trives bra. Savner ikke hage, har balkong på nesnt 20 kvm.

Anonymkode: d8533...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Jeg savner ikke hage.  Har en flott  uteplass og trives veldig godt i leilighet. Er mer arbeid med hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner du hage? Eller synes du leilighet er det beste?

Anonymkode: 61ecb...855

Har nettopp flyttet i hus igjen etter å ha bodd i leilighet i 16 år og elsker det! Elsker å kunne ha dørene åpne uten at naboens røyklukt kommer inn til meg, å kunne tusle ut i hagen (som riktignok ser ut som et overgrodd villniss!), å mate fugler, se på fuglene, ekornet, rådyrene og ha spor etter elgen på morgenen om vinteren! Elsker å kunne spille høy musikk om jeg vil og slippe å høre naboen spille gitar kl. 23 om kvelden. Elsker å ha jordbær og bringebær rett utenfor stuedøra og ikke minst - det er deililg å ha god plass inne! :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner du hage? Eller synes du leilighet er det beste?

Anonymkode: 61ecb...855

Savner ikke hage eller hus, har veranda og slipper både vedlikehold og snømåking. Trapper blir vasket hver uke mot en liten slant og det er alltid så rent og pent utenfor. Har dessuten gode naboer og nok av tumleplass innendørs 🙂 Jeg virkelig ELSKER leiligheter!

Anonymkode: 8de99...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner du hage? Eller synes du leilighet er det beste?

Anonymkode: 61ecb...855

Jeg har bodd i hus med hage nesten hele livet, både som barn og voksen, men kjøpte leilighet da jeg flyttet for meg selv. Selv om jeg har hatt egen veranda med suveren utsikt og tilgang på gedigen hage som jeg har hatt nada ansvar for, har jeg kjøpt meg tilbake til trehus igjen. Jeg savnet å ha privat hage, og jeg savnet «husfølelsen». Gleder meg som en unge til å flytte inn!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner ikke hage eller hus, har veranda og slipper både vedlikehold og snømåking. Trapper blir vasket hver uke mot en liten slant og det er alltid så rent og pent utenfor. Har dessuten gode naboer og nok av tumleplass innendørs 🙂 Jeg virkelig ELSKER leiligheter!

Anonymkode: 8de99...414

Samme her. Orker ikke tanken på alt arbeid med et hus. :) . Har veldig hyggelige naboer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trives ingen plass dessverre :( 

Anonymkode: 6fe45...b92

Viktig å jobbe med seg selv for å skape trivsel.  Man er sin egen lykkesmed.  Men noen ganger kan det føles vanskelig. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner du hage? Eller synes du leilighet er det beste?

Anonymkode: 61ecb...855

Jeg er lei av hus, hage, og alt arbeidet som følger med det. Jeg lengter etter å bo i leilighet hvor den eneste "hagen" jeg trenger å ha er noen blomsterkasser på verandaen. Det blir forhåpentligvis snart mulig, men frykter egentlig at jeg blir stuck her. Det er jo et mareritt å tenke på alt som må ryddes og ordnes og bæres og kastes og flyttes før jeg kommer så langt. Så minste motstands vei nå, er bare å bli boende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thebutterfly skrev:

Samme her. Orker ikke tanken på alt arbeid med et hus. :) . Har veldig hyggelige naboer. 

Hadde jeg vært alene hadde jeg ikke orket å ha hus, da måtte jeg hatt råd til å kjøpe meg hjelp til veldig mye i så fall. En av tingene jeg kjenner på etter å ha flyttet sammen med gubben er at jeg ikke lenger har ansvaret for alt alene - det har vært litt slitsom innimellom synes jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FjellOgDalar

Jeg trives avgjort best i leilighet. Hage og alt vedlikeholdet som følger med et hus er ikke noe for meg. Veranda må jeg ha da. 

Støy er det overalt om man ikke bor langt ute i gokk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...