Gå til innhold

Jeg skal snakke med legen i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal snakke med legen i dag angående langvarig innleggelse. Vil oppdatere dere hvordan det går. Jeg håper han blir enig med meg, for jeg klarer meg ikke ute akkurat nå. Jeg vil i det minste bli innlagt frem til sommeren er over. Etter sommeren skal jeg begynne i forskjellige aktiviteter, så da har jeg noe å gå til.

Anonymkode: 00afe...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Oppdatering: som forventet får jeg ikke langvarig innleggelse. Men det går fint, skal følge legens råd.

Anonymkode: 00afe...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: som forventet får jeg ikke langvarig innleggelse. Men det går fint, skal følge legens råd.

Anonymkode: 00afe...d87

Da mener vel legen det er det beste for deg å være hjemme,og få behandling mens du er ute. Godt du følger legens råd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: som forventet får jeg ikke langvarig innleggelse. Men det går fint, skal følge legens råd.

Anonymkode: 00afe...d87

Det høres ut som om du fikk en ok samtale med legen? Godt å høre at du har klart å legge litt vekk ideen om at en lang innleggelse er det eneste som kan hjelpe deg:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/15/2019 at 2:59 PM, stjernestøv said:

Da mener vel legen det er det beste for deg å være hjemme,og få behandling mens du er ute. Godt du følger legens råd :) 

Jeg er ikke hjemme, men på DPS. Jeg er altfor syk til å bo hjemme. Men skal uansett følge legens råd, som tross alt vet hva som er best for meg.

Anonymkode: 00afe...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, frosken said:

Det høres ut som om du fikk en ok samtale med legen? Godt å høre at du har klart å legge litt vekk ideen om at en lang innleggelse er det eneste som kan hjelpe deg:-)

 

Takk for det 😁

Anonymkode: 00afe...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...