Gå til innhold

Bader du i sjøen i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes det er litt vel kaldt her. Men vurderer å kjøpe en varmedrakt... 

Anonymkode: ef0cd...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Ja, men har bare badet to ganger foreløpig. Nå er vi på Vestlandet,  langt fra sjøen, men jeg gleder meg til salte bad på Sørlandet neste uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men akkurat nå er det altfor kaldt.

Anonymkode: 4427a...60f

Forsøkt varmedrakt? Jeg hadde en varmedrakt før. Og den hjalp godt mot kulde.

Anonymkode: ef0cd...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er litt vel kaldt her. Men vurderer å kjøpe en varmedrakt... 

Anonymkode: ef0cd...602

Har badet mye i sjøen, særlig i barndommen og ungdommen, men nå blir det heller i ferskvann. I år har jeg ikke badet utendørs og jeg er ikke så gira på det at jeg kommer til å kjøpe noen varmedrakt heller. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å bade i sjøen og gjør det gjerne så fort sjansen byr seg, om det er varmt i luften. Første gang i år var i april, og det var kaldt, men et deilig rush. Ikke like glad i å bade i ferskvann, det føles ikke like rent og friskt. Men gjør jo det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja badet i sjøen i Norge. Har badet noen ganger i år. Godt å bade på Østlandet nå🌞🏊

Anonymkode: f90ff...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er litt vel kaldt her. Men vurderer å kjøpe en varmedrakt... 

Anonymkode: ef0cd...602

Har gjort det men ikke på mange år 🙂

Anonymkode: d1375...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Rart du skulle spørre om det. Jeg elsker å bade i sjøvann om sommeren og være på stranda men de senere år er det av mange grunner blitt veldig sjelden.

Enda rarere å tenke på er det at da jeg var ung hadde vi en lærer som var isbader , en  rektor som var slik naturist og en lærer som var relgiøspolitisk og mente folk sløset altfor mye tid bort ved sjø, soling og vann og brydde seg for lite om verdens skjeve gang eller gikk i kirken da helst kanskje.

Selv liker jeg bare å svømme og både litt men måtte nok ut å stoppe egnet badetøy om jeg skulle dra på stranda igjen.

Så kom tidene da mange badet med klærne på både innendørs og utendørs og nå altså slik varmdrakt som dere snakker om.

Alt er i endring hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 14.32, Tøffe@ skrev:

Rart du skulle spørre om det. Jeg elsker å bade i sjøvann om sommeren og være på stranda men de senere år er det av mange grunner blitt veldig sjelden.

Enda rarere å tenke på er det at da jeg var ung hadde vi en lærer som var isbader , en  rektor som var slik naturist og en lærer som var relgiøspolitisk og mente folk sløset altfor mye tid bort ved sjø, soling og vann og brydde seg for lite om verdens skjeve gang eller gikk i kirken da helst kanskje.

Selv liker jeg bare å svømme og både litt men måtte nok ut å stoppe egnet badetøy om jeg skulle dra på stranda igjen.

Så kom tidene da mange badet med klærne på både innendørs og utendørs og nå altså slik varmdrakt som dere snakker om.

Alt er i endring hele tiden.

Man må jo ikke nødvendigvis ligge på stranda for å nyte et bad i sjøen. Jeg synes du skal komme deg til nærmeste badested, skifte og legge på svøm. Om du ikke ønsker å oppholde deg på stranden, er det bare å skifte etterpå og dra din vei. Om du ønsker å unngå trengsel, velger du en dag det ikke er strålende vær, og kanskje hverdg fremfor helg. Du vil ikke angre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...