Gå til innhold

«Lyn i hodet»


Underbar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Føles som det er mer strøm som går gjennom hodet men det er ikke vondt, bare veldig ubehagelig. Folk som går av antidepressiva få ofte det i nedtrappingsfasen. Ubehagelig bare en periode.

Anonymkode: ca847...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 15.7.2019 den 21.01, Underbar skrev:

Hvordan føles det? 

for meg er det sånn følelse av uvond men ubehagelig strøm som går fra hodet og ut armer og ben i brøkdelen av et sekund, enkelstående eller i serier. og som høres ut som det sier zipp i hodet og kommer ofte når jeg går inn fra varm stue og ut i kaldt vær eller i kaldere rom, og om jeg har drukket kaffe. jeg får dem selvom jeg ikke trapper ned på antideprisiva.

 

i dag såg jeg et blennende hvitt lys i brøkdelen av et sekund som bedekket øynene mine helt mens jeg satt i stua og såg på tv, for første gang i mitt liv. kanskje det var lyn i øynene…  det tordnet ikke, fordi jeg sjekket blitzothung appen og det buldret ikke.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...