Gå til innhold

Hvilke land har du vært i? Hvilke type ferie foretrekker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med de land som jeg har opplevd, men det er ikke mange med tanke på hva som jeg tror er vanlig i dag. 

Jeg har vært i 10 land når Norge er inkludert. Det er nok lite i dag men det som jeg har lært av reisene er at uansett hbor ferien går så er det en minnerik opplevelse. Om den er i Norge , eller syd i Europa behøver ikke å spille noen rolle. Det er koselig å reise uansett. 

Anonymkode: 07f68...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med de land som jeg har opplevd, men det er ikke mange med tanke på hva som jeg tror er vanlig i dag. 

Jeg har vært i 10 land når Norge er inkludert. Det er nok lite i dag men det som jeg har lært av reisene er at uansett hbor ferien går så er det en minnerik opplevelse. Om den er i Norge , eller syd i Europa behøver ikke å spille noen rolle. Det er koselig å reise uansett. 

Anonymkode: 07f68...cf7

Har ikke vært i så mange land jeg heller - Norge, Sverige, Finland, Danmark, Island, Tyskland, Nederland, Belgia, England, Hellas (Kreta), Spania (Mallorca) og Kypros. Ble 12 det. Er godt fornøyd med det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Danmark, Sverige, Tyskland, Nederland, Spania, Hellas,  England, Wales, Skottland og bodd i Canada. Det blir 10 land, 11 hvis jeg inkluderer Norge.  Er også godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men tror jeg har vært i 40-50 land. Tenker ikke at jeg har reist veldig mye, men det blir jo noen land, når en liker å reise og har levd noen år. Enkelte land vender jeg stadig tilbake til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg klarte å telle til 25 land, og har sikkert glemt et par-tre. Jeg har reist mindre enn de fleste rundt meg, tror jeg. 

Jeg foretrekker en balanse mellom å være aktiv og lat uansett hvor jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlleGodeBrukernavnErTatt

Har vært i et par land men forstod aldri helt poenget, føler det blir litt som kim jong un som går rundt og ser på ting, hva er vitsen egentlig ?

Tipper det med ferie har mye med det sosiale å gjøre og sikkert derfor jeg føler at jeg stirrer tomt på ting til ingen nytte siden jeg ikke har evnene til å lage ekte bånd med mennesker

Bilderesultat for kim jong un watches things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg har vært i Danmark, Sverige, Tyskland, Nederland, Spania, Hellas,  England, Wales, Skottland og bodd i Canada. Det blir 10 land, 11 hvis jeg inkluderer Norge.  Er også godt fornøyd med det.

Jeg synes det er spennende å besøke forskjellige land men grunnet økonomi pluss at jeg er sammen med en utlending der vi prioriterer hans hjemland, så blir det ikke mye nye land å besøke. Men jeg er uansett fornøyd.  :). Jeg kommer aldri til å besøke alle land i hele verden uansett. 

Jeg er av den typen menneske som også liker å ha et fast feriested. :)

Anonymkode: 07f68...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist mye til de samme landene som feks Frankrike, Danmark og Hellas og drar gjerne til samme sted/hotell når jeg er fornøyd og ikke har noe ønske om å oppleve noe nytt. Så er vel 20-ish totalt. Men nå kom jeg på flere land jeg vil til her da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å reise og har vel vært i en 35-40 land. De jeg kjenner har både reist mer og mindre enn meg, men det har ikke så mye å si. Jeg kjenner litt på flyskam for tiden, men vet samtidig at jeg langtfra er ferdigreist ennå. I framtiden kommer jeg nok likevel til å nedprioritere type hegleturer, og heller prioritere reiser til langtvekkistan som har en viss varighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har vært i ca 11 land + mellomlandet i ett land til. Liker å reise, kunne gjerne ha reist mer, - ikke nødvendigvis til nye land, men like gjerne se mer av de landene jeg allerede har vært i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært i Norge Sverige Danmark. Og Rogaland, Hadeland,  og Nordland.

Anonymkode: a11a7...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i Norge Sverige Danmark. Og Rogaland, Hadeland,  og Nordland.

Anonymkode: a11a7...baa

Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, England, Nederland,  Tyskland, Sveits, Frankrike, Italia og USA

Anonymkode: 07f68...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er få land. Skulle ønske at jeg kunne skryte av flere land men jeg har ikke hatt god nok økonomi til det, og jeg har også prioritert annet enn utenlandsreiser. Men jeg har hatt fine reiser til de landene som nevnt over :)

Anonymkode: 07f68...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er få land. Skulle ønske at jeg kunne skryte av flere land men jeg har ikke hatt god nok økonomi til det, og jeg har også prioritert annet enn utenlandsreiser. Men jeg har hatt fine reiser til de landene som nevnt over :)

Anonymkode: 07f68...cf7

Det er jo ikke et must med flest mulig land. Det kommer helt an på hva målet med reisen er. Som sagt, jeg drar gjerne tilbake til feks København selv om jeg har vært der «100 ganger» fordi det er hyggelig, og bruker da penger dit, istedenfor å feks dra til Tallinn som jeg ikke har vært i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, England, Nederland,  Tyskland, Sveits, Frankrike, Italia og USA

Anonymkode: 07f68...cf7

Få land??? Det er da masse. 

Anonymkode: a11a7...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Vestlandet, Hordaland, Sørlandet, Østlandet...Hadeland, Innlandet, Oppland, Utlandet, Fastlandet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...