Gå til innhold

Beklage for alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er meg igjen som truet legen med å ta livet mitt dersom jeg ikke fikk plass på langtidspost. Jeg synes jeg er ubrukelig, ekkel og en drittunge. Hvorfor er jeg akkurat som et barn? Hvorfor må jeg oppføre meg som et barn? Hvorfor tar jeg ikke ansvar for mitt liv, som et voksen menneske? Jeg tror jeg har borderline fordi det er vel ikke normalt for voksne menneske å oppføre seg barn? Jeg er veldig fortvilet og flau, og skammer meg over alt. Jeg tenker noen ganger at jeg burde virkelig ta livet mitt, slik at alle rundt meg kan få fred. Oh!!!!!!!!!!!!

Dere som er friskere enn meg kjenner sikkert ikke hvor vanskelig det kan være å leve med borderline (hvis jeg har det). Det er så slitsomt å et sekund være glad, og neste minutt vurdere å ta selvmord. Kraftige humørsvingninger er noe jeg må leve med hele mitt liv. I tillegg må jeg leve med tomhet og selvskading. Jeg har virkelig gitt opp. Jeg er så sliten. Sliten av å være et voksen menneske som tenker og oppfører meg som et barn.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHJHJJJJJJJJJHHHHFFGFFGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Måtte bare få det ut. Takk for meg. Jeg går å legge meg nå 😁

Anonymkode: ad943...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vil bare si dette: jeg har veldig lyst til å skrive med brukernavnet mitt, men vet ikke om hvor lurt det er siden jeg har kraftige humørsvingninger. Jeg vil ikke få masse stygge kommentarer slik det skjedde med stjernestøv.

Anonymkode: ad943...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...