Gå til innhold

Remeron for søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker 30mg cipralex til vanlig, og har nå fått remeron i tillegg da jeg sover 3 timer maks hver natt. Noen med gode erfaringer? Jeg er redd for å starte på remeron, redd for alvorlige bivirkninger.. kupton?

 

Anonymkode: bd216...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 30mg cipralex til vanlig, og har nå fått remeron i tillegg da jeg sover 3 timer maks hver natt. Noen med gode erfaringer? Jeg er redd for å starte på remeron, redd for alvorlige bivirkninger.. kupton?

 

Anonymkode: bd216...b7d

Alvorlige bivirkninger av Remeron er vel sjeldne. Det vanligste er svimmelhet, men det gir seg normalt ganske raskt.

Anonymkode: 0369a...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar! Tok 7.5 mg i går kveld, sov veldig godt i natt! Drømte mye rart da, men det gjør jeg ofte ellers også. :)

Anonymkode: bd216...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remeron er en perfekt sovemedisin! Du blir ikke avhengig på samme måte som sovemedisin og du utvikler ikke like mye toleranse. Har gått på Remeron fast i over 10 år og sover fortsatt bra på samme dose. Ingen skumle bivirkninger. Skjønner ikke at det ikke blir brukt mer i steden for de avhengighetsskapende medisinene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
8 minutter siden, Zyprexus skrev:

Remeron er en perfekt sovemedisin! Du blir ikke avhengig på samme måte som sovemedisin og du utvikler ikke like mye toleranse. Har gått på Remeron fast i over 10 år og sover fortsatt bra på samme dose. Ingen skumle bivirkninger. Skjønner ikke at det ikke blir brukt mer i steden for de avhengighetsskapende medisinene. 

Spiste meg ihjel, måtte slutte etter seks dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...