Jump to content
AnonymBruker

Mareritt hver natt

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg har mareritt hver jævla natt for tiden. Kvier meg for å sove. Dette går skikkelig ut over psyken min. 

Drømmen kan starte grei. Feks er jeg på ferie med familien, på en fest, i barndomshjemmet mitt eller på stranda. Kjedelige hverdagslige drømmer. Men helt ut av det blå begynner noen å skyte. Mennesker faller om rundt meg og jeg må løpe for livet/gjemme meg. Blir utsatt for et helt jævlig terrorangrep, rett og slett. Og jeg tror jo at det er virkelig. Hver natt. Våkner som regel når jeg selv blir skutt, da er jeg svett og har hjertebank. 

Dette preger hverdagen min da jeg 

1. blir utslitt mentalt og fysisk etter hver natt

og

2. får flashbacks fra marerittene i våken tilstand. Feks når jeg shopper eller er et annet sted med mange folk, så ser jeg plutselig for meg en scene fra terrorangrepet i drømmen, og jeg blir redd for at det skal skje i virkeligheten. 

Hvordan roe hodet om natten sånn at jeg slipper disse marerittene? 

Jeg VET at sjansen for å bli rammet av et terrorangrep er ekstremt liten, men i drømmene mine så skjer det hver natt uansett. 

Anonymkode: 255e0...2f8

Fortsetter under...