Gå til innhold

Mareritt hver natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har mareritt hver jævla natt for tiden. Kvier meg for å sove. Dette går skikkelig ut over psyken min. 

Drømmen kan starte grei. Feks er jeg på ferie med familien, på en fest, i barndomshjemmet mitt eller på stranda. Kjedelige hverdagslige drømmer. Men helt ut av det blå begynner noen å skyte. Mennesker faller om rundt meg og jeg må løpe for livet/gjemme meg. Blir utsatt for et helt jævlig terrorangrep, rett og slett. Og jeg tror jo at det er virkelig. Hver natt. Våkner som regel når jeg selv blir skutt, da er jeg svett og har hjertebank. 

Dette preger hverdagen min da jeg 

1. blir utslitt mentalt og fysisk etter hver natt

og

2. får flashbacks fra marerittene i våken tilstand. Feks når jeg shopper eller er et annet sted med mange folk, så ser jeg plutselig for meg en scene fra terrorangrepet i drømmen, og jeg blir redd for at det skal skje i virkeligheten. 

Hvordan roe hodet om natten sånn at jeg slipper disse marerittene? 

Jeg VET at sjansen for å bli rammet av et terrorangrep er ekstremt liten, men i drømmene mine så skjer det hver natt uansett. 

Anonymkode: 255e0...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...