Gå til innhold

Kan PF minne om BP? Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan man ha en PF, istedet for mistenkt BP? Isåfall, hvilken PF «minner» om bipolar lidelse? 

Jeg har vært utredet for BP 2, men fikk ikke diagnosen. Ikke utredet for noe annet. Selv om jeg kjenner meg veldig igjen i bp2. Kan jeg ha en pf istedet?

Anonymkode: 0f8ac...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ha en PF, istedet for mistenkt BP? Isåfall, hvilken PF «minner» om bipolar lidelse? 

Jeg har vært utredet for BP 2, men fikk ikke diagnosen. Ikke utredet for noe annet. Selv om jeg kjenner meg veldig igjen i bp2. Kan jeg ha en pf istedet?

Anonymkode: 0f8ac...d78

Har bipolar 2. Vet ikke hvor vanlig, men opplever at deler av sykdomsperioder kan minne om emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Hatt én hel episode som var slik. Ellers pleier depresjonsperiodene mine starte slik. 

Har du symptomer nærmest konstant eller i perioder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det ligner. PF manifesterer seg på ulike måter nesten hver dag og er lite episodisk.

BP har klare sykdomsperioder med friske/eutyme perioder mellom sykdomsepisodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...