Gå til innhold

Jeg som muligens har borderline.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går hadde jeg bestemt meg om å ta livet mitt. I dag er jeg faktisk glad og optimistisk. Har vært på dugnad. Det var kjekt, og det ga meg håp og glede. Så derfor skriver jeg her, for å gi håp til de som er nede. Ikke gi opp - du vet aldri hva i morgen vil bringe. :)

Anonymkode: 7b191...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går hadde jeg bestemt meg om å ta livet mitt. I dag er jeg faktisk glad og optimistisk. Har vært på dugnad. Det var kjekt, og det ga meg håp og glede. Så derfor skriver jeg her, for å gi håp til de som er nede. Ikke gi opp - du vet aldri hva i morgen vil bringe. :)

Anonymkode: 7b191...70b

Det er slik det er å ha borderline. 

Anonymkode: d7c8e...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er slik det er å ha borderline. 

Anonymkode: d7c8e...565

Jepp. Men jeg må nesten lære meg å leve med det. Har blant annet begynt å skrive dagbok, slik at jeg kan se tilbake til de gode dagene jeg hadde hvis jeg engang får lyst til å skade meg selv, eller mye verre, begå selvmord.

Anonymkode: 7b191...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Men jeg må nesten lære meg å leve med det. Har blant annet begynt å skrive dagbok, slik at jeg kan se tilbake til de gode dagene jeg hadde hvis jeg engang får lyst til å skade meg selv, eller mye verre, begå selvmord.

Anonymkode: 7b191...70b

Nja, jeg synes da det var en rimelig passiv måte å forholde seg til dette på. Du er om jeg husker rimelig ung, jobb hardt i terapi og i relasjon med andre. Dette kan du få langt bedre tak på enn du har i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutes ago, XbellaX said:

Nja, jeg synes da det var en rimelig passiv måte å forholde seg til dette på. Du er om jeg husker rimelig ung, jobb hardt i terapi og i relasjon med andre. Dette kan du få langt bedre tak på enn du har i dag. 

Jeg er faktisk enig med deg 😁. Skal selvsagt jobbe hardt i terapi, og samtidig lære meg å leve med det. Takk for råd 😁

Anonymkode: 7b191...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk enig med deg 😁. Skal selvsagt jobbe hardt i terapi, og samtidig lære meg å leve med det. Takk for råd 😁

Anonymkode: 7b191...70b

Hadde vært fint om du fikk deg et nick så kunne vi fulgt deg på veien. Backet deg opp i kjipe stunder ...og kjeftet på deg  når det er nødvendig, jeg er veldig flink på det siste :- ) 

Anonymkode: 3c5be...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde vært fint om du fikk deg et nick så kunne vi fulgt deg på veien. Backet deg opp i kjipe stunder ...og kjeftet på deg  når det er nødvendig, jeg er veldig flink på det siste :- ) 

Anonymkode: 3c5be...ca8

Kom åpenbart borti anonymknappen, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Hadde vært fint om du fikk deg et nick så kunne vi fulgt deg på veien. Backet deg opp i kjipe stunder ...og kjeftet på deg  når det er nødvendig, jeg er veldig flink på det siste :- ) 

Anonymkode: 3c5be...ca8

Haha 😁Jeg vil gjerne skrive med nick, men siden stjernestøv fikk masse hat, tør jeg nesten ikke 😥 Kanskje i framtiden når jeg har mer selvtillit 😂

Anonymkode: 7b191...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...