AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 I går hadde jeg bestemt meg om å ta livet mitt. I dag er jeg faktisk glad og optimistisk. Har vært på dugnad. Det var kjekt, og det ga meg håp og glede. Så derfor skriver jeg her, for å gi håp til de som er nede. Ikke gi opp - du vet aldri hva i morgen vil bringe. :) Anonymkode: 7b191...70b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går hadde jeg bestemt meg om å ta livet mitt. I dag er jeg faktisk glad og optimistisk. Har vært på dugnad. Det var kjekt, og det ga meg håp og glede. Så derfor skriver jeg her, for å gi håp til de som er nede. Ikke gi opp - du vet aldri hva i morgen vil bringe. Anonymkode: 7b191...70b Det er slik det er å ha borderline. Anonymkode: d7c8e...565 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 5 minutes ago, AnonymBruker said: Det er slik det er å ha borderline. Anonymkode: d7c8e...565 Jepp. Men jeg må nesten lære meg å leve med det. Har blant annet begynt å skrive dagbok, slik at jeg kan se tilbake til de gode dagene jeg hadde hvis jeg engang får lyst til å skade meg selv, eller mye verre, begå selvmord. Anonymkode: 7b191...70b 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Men jeg må nesten lære meg å leve med det. Har blant annet begynt å skrive dagbok, slik at jeg kan se tilbake til de gode dagene jeg hadde hvis jeg engang får lyst til å skade meg selv, eller mye verre, begå selvmord. Anonymkode: 7b191...70b Nja, jeg synes da det var en rimelig passiv måte å forholde seg til dette på. Du er om jeg husker rimelig ung, jobb hardt i terapi og i relasjon med andre. Dette kan du få langt bedre tak på enn du har i dag. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 9 minutes ago, XbellaX said: Nja, jeg synes da det var en rimelig passiv måte å forholde seg til dette på. Du er om jeg husker rimelig ung, jobb hardt i terapi og i relasjon med andre. Dette kan du få langt bedre tak på enn du har i dag. Jeg er faktisk enig med deg 😁. Skal selvsagt jobbe hardt i terapi, og samtidig lære meg å leve med det. Takk for råd 😁 Anonymkode: 7b191...70b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er faktisk enig med deg 😁. Skal selvsagt jobbe hardt i terapi, og samtidig lære meg å leve med det. Takk for råd 😁 Anonymkode: 7b191...70b Hadde vært fint om du fikk deg et nick så kunne vi fulgt deg på veien. Backet deg opp i kjipe stunder ...og kjeftet på deg når det er nødvendig, jeg er veldig flink på det siste :- ) Anonymkode: 3c5be...ca8 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde vært fint om du fikk deg et nick så kunne vi fulgt deg på veien. Backet deg opp i kjipe stunder ...og kjeftet på deg når det er nødvendig, jeg er veldig flink på det siste :- ) Anonymkode: 3c5be...ca8 Kom åpenbart borti anonymknappen, beklager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 Skrevet 17. juli 2019 3 minutes ago, AnonymBruker said: Hadde vært fint om du fikk deg et nick så kunne vi fulgt deg på veien. Backet deg opp i kjipe stunder ...og kjeftet på deg når det er nødvendig, jeg er veldig flink på det siste :- ) Anonymkode: 3c5be...ca8 Haha 😁Jeg vil gjerne skrive med nick, men siden stjernestøv fikk masse hat, tør jeg nesten ikke 😥 Kanskje i framtiden når jeg har mer selvtillit 😂 Anonymkode: 7b191...70b 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.