Gå til innhold

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, hvordan ta seg sammen?


villakulla

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
32 minutter siden, villakulla skrev:

i ett svakt øyeblikk og av skam avlyste jeg nettopp dobbeltimen jeg har hos legen imorgen, tror dere det er mulig å ringe når de åpner imorgen og si at jeg angrer? for jeg vet jeg må gjøre noe nå,og jeg vet at legen min bare vil meg vel, men jeg er flau og skamfull over meg selv,og vet hun sannsynligvis har fått epikrisen frra sykehuset når jeg stakk av sist helg. jeg får prøve å stå opp å ordne opp imorgen,selv om det er veldig vanskelig.kanskje andre heller burde få den timen? jeg vet ikke,jeg klarer ikke å gjøre noe rett for tiden.

Du må ringe akkurat når legekontoret åpner i morgen tidlig. Da kan du få en akuttime på dagen hvis det haster og timene du har avlyst er tatt. Du kan selvfølgelig spørre om dobbelttimen du bestilte er tatt og forklare situasjonen før du ber om akuttime.

Anonymkode: 8cc5a...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
28 minutter siden, cathlin skrev:

Jeg syns du skulle slutte med «stikke av»-spillet ditt og ta ansvar for deg selv og gå til legen. 

Hvordan er det du svarer enkelte mennesker her inne? Påstår at de spiller og slike ting? Trur du burte gå i deg selv litt nå og tenke gjennom hvorfor du er så på enkelte her inne. 

Anonymkode: 7774b...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det du svarer enkelte mennesker her inne? Påstår at de spiller og slike ting? Trur du burte gå i deg selv litt nå og tenke gjennom hvorfor du er så på enkelte her inne. 

Anonymkode: 7774b...310

å be noen kutte ut med å stikke av virker som et ganske godt råd spør du meg 🙂 

Anonymkode: 413c8...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det du svarer enkelte mennesker her inne? Påstår at de spiller og slike ting? Trur du burte gå i deg selv litt nå og tenke gjennom hvorfor du er så på enkelte her inne. 

Anonymkode: 7774b...310

det går fint, det er vel bare sannheten og jeg skal ta det til meg.jeg er bare utrolig tåpelig for tiden og bør bare få passet påskrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

å be noen kutte ut med å stikke av virker som et ganske godt råd spør du meg 🙂 

Anonymkode: 413c8...eb1

helt enig, dette er bare veldig tåpelig av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

å be noen kutte ut med å stikke av virker som et ganske godt råd spør du meg 🙂 

Anonymkode: 413c8...eb1

Hun skrev at hun spilte at hun kuttet ut og det synes jeg ikke noe om.må være lov å peke på det.

Anonymkode: 7774b...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev at hun spilte at hun kuttet ut og det synes jeg ikke noe om.må være lov å peke på det.

Anonymkode: 7774b...310

bare for å forklare hvorfor jeg stak av, var at da jeg våknet på akuttmotaket var jeg så flau og skamfull at jeg ike turde å bli der,vet det var tåpelig men fikk helt panikk av å være der. jeg hadde fallt i en trapp og var vekke en god stund, men det var min egen feil fordi jeg var full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev at hun spilte at hun kuttet ut og det synes jeg ikke noe om.må være lov å peke på det.

Anonymkode: 7774b...310

Nå overtolker du en god del for mye tror jeg. Stikke-av spillet er en helt vanlig frase å bruke for mennesker som villakulla som er litt frem og tilbake og kjemper med livet sitt, som har mye fornuft men som i blant strever og velger mindre konstruktive løsninger 🙂 

Anonymkode: 413c8...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå overtolker du en god del for mye tror jeg. Stikke-av spillet er en helt vanlig frase å bruke for mennesker som villakulla som er litt frem og tilbake og kjemper med livet sitt, som har mye fornuft men som i blant strever og velger mindre konstruktive løsninger 🙂 

Anonymkode: 413c8...eb1

takk,dette stemmer vel kanskje en god del, jeg orker ikke mer pepper nå så jeg tar kvelden og prøver å ta meg sammen, god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, villakulla skrev:

takk,dette stemmer vel kanskje en god del, jeg orker ikke mer pepper nå så jeg tar kvelden og prøver å ta meg sammen, god natt

jeg svarte ikke deg 🙂 

Anonymkode: 413c8...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det du svarer enkelte mennesker her inne? Påstår at de spiller og slike ting? Trur du burte gå i deg selv litt nå og tenke gjennom hvorfor du er så på enkelte her inne. 

Anonymkode: 7774b...310

For meg virker det som om kommentaren til cathlin var noe av det som fungerte best i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 10.11, villakulla skrev:

Nei,det MÅ ikke ende med innleggelse,er bare redd det er det som kommer til å skje da siden ting virkelig er dårlige nå.aat klarer jeg ikke å snakke med,har prøvd å sende tekstmeldinger da jeg ikke klarer å prate i telefonen,men da svarte de bare at de drev ikke med teksting. men nå har jeg fri til neste uke og får prøve litt egenomsorg.jeg har hvertfall klart å få i meg en kaffe, ha en fun dag og takk for svar.

Huff. Da er du uheldig med de du har møtt i aat. De jeg snakker med er heller ikke glad i tekstmeldinger, men jeg får ikke til å ringe, kan bruke timevis på å skrive en melding. Dette forstår de, så svarer de gjerne på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, villakulla skrev:

i ett svakt øyeblikk og av skam avlyste jeg nettopp dobbeltimen jeg har hos legen imorgen, tror dere det er mulig å ringe når de åpner imorgen og si at jeg angrer? for jeg vet jeg må gjøre noe nå,og jeg vet at legen min bare vil meg vel, men jeg er flau og skamfull over meg selv,og vet hun sannsynligvis har fått epikrisen frra sykehuset når jeg stakk av sist helg. jeg får prøve å stå opp å ordne opp imorgen,selv om det er veldig vanskelig.kanskje andre heller burde få den timen? jeg vet ikke,jeg klarer ikke å gjøre noe rett for tiden.

Ja, ring og be om time likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.7.2019 den 7.58, frosken skrev:

For meg virker det som om kommentaren til cathlin var noe av det som fungerte best i denne tråden. 

beklager frosken,men der tok du feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, villakulla skrev:

beklager frosken,men der tok du feil!

Har du fått snakket med legen eller psykologen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det tilfeldig at dere heter villanda og villakulla?

Anonymkode: 8cc5a...b3a

Inspirert av Ibsens Vildanden.

Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar du lykken ifra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 9.44, frosken skrev:

Har du fått snakket med legen eller psykologen?

Nei,jeg gikk ikke til legen og har time hos psykolog om to uker.  Og nei dette går ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...