Gå til innhold

Pinlig situasjon: når man ikke har trukket for gardinene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en utleier som jeg leier hos. Det pinlige var at jeg hadde ikke trukket for gardinene og satt å holdt på noe og så klødde det i underlivet og jeg klarte automatisk å klø meg ned i buksa mens jeg satt i sofaen. Utleier kunne se rett inn. Har store vinduer. Jeg så plutselig at utleier så mot vinduene mine men gikk videre. 

Dette var ordentlig pinlig og dumt. Men utleier pleier aldri å gå på denne siden av huset. Håper ikke utleier så i detalj hva som foregikk. Noen andre som har en tendens til å glemme seg på samme måte? Jeg var innenfor huset da det skjedde og jeg har for vane for at folk ikke ser inn. Huff så pinlig. 

Anonymkode: 6e984...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg holdt altså på med noe og klødde ned i skrittet fordi det klødde. Og akkurat da der jeg utleier se mot vinduene.  Får virkelig håpe at utleier ikke fikk det med seg. Pinlig 

Anonymkode: 6e984...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du overlever nok skal du se.

Anonymkode: 4aca5...f2f

Hehe det var pinlig. Samboeren har glemt seg mange ganger også.  Men da har det ikke kommet folk der. Dette var pinlig men håper at utleier  ikke fikk dette med seg. Normalt sett så stirrer jo ikke folk bevisst inn vinduene til andre. 

Anonymkode: 6e984...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙂 

Anonymkode: 4aca5...f2f

😂 😇

Anonymkode: 6e984...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...