Gå til innhold

Vanntette sko for 600 kr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har verken støvler eller vanntette sko. Og kjøpte meg noen sko som er vanntette for 600 kr. Er det en grei pris for goretex sko? Eller får man de langt billigere? Forsøker å være økonomisk lur pga lav inntekt. :)

Anonymkode: fa703...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har verken støvler eller vanntette sko. Og kjøpte meg noen sko som er vanntette for 600 kr. Er det en grei pris for goretex sko? Eller får man de langt billigere? Forsøker å være økonomisk lur pga lav inntekt. :)

Anonymkode: fa703...c15

Høres veldig ok ut. Du kan jo kanskje kjøpe deg sånn spray også, for å ta vare på skoene men jeg vet ikke om Goretex sko trenger det egentlig.

Anonymkode: 6fc6f...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres veldig ok ut. Du kan jo kanskje kjøpe deg sånn spray også, for å ta vare på skoene men jeg vet ikke om Goretex sko trenger det egentlig.

Anonymkode: 6fc6f...8d6

Ja synes det virker som en okey rimelig pris. Kunne gått for støvler men jeg liker sko best så gikk for vanntette goretex sko. Får nøye meg med et par. 

Jeg har ellers et par joggesko. Et par vanlige sko , og et par sandaler. Forsøker å være sparsommelig.  Skulle gjerne hatt et par joggesko til men det får funke med et skopar inntil videre. 

Anonymkode: fa703...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...