Gå til innhold

"lyn-nedslag" i øynene i dag.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

i dag såg jeg et blennende hvitt lys i brøkdelen av et sekund som bedekket øynene mine helt mens jeg satt i stua og såg på tv, for første gang i mitt liv. kanskje det var lyn i øynene…  det tordnet ikke, fordi jeg sjekket blitzothung appen og det buldret ikke.

erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
30 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

i dag såg jeg et blennende hvitt lys i brøkdelen av et sekund som bedekket øynene mine helt mens jeg satt i stua og såg på tv, for første gang i mitt liv. kanskje det var lyn i øynene…  det tordnet ikke, fordi jeg sjekket blitzothung appen og det buldret ikke.

erfaringer?

Som du sikkert vet har jeg sett masse lys og det kan komme i ulike former,også som et slags lyn. Det er fordi du har et åpent sinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Som du sikkert vet har jeg sett masse lys og det kan komme i ulike former,også som et slags lyn. Det er fordi du har et åpent sinn. 

ok. ååå så skjønt. jeg håper det var Bestemor eller Pappa som kom innom som en engel av lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. ååå så skjønt. jeg håper det var Bestemor eller Pappa som kom innom som en engel av lys.

Kan være...det er så mange energier. Lys er energi og kjærlighet. Men også masse annet,ikke alltid godt å vite hva som er hva. Hør på intuisjonen så får du kanskje svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært hos øyelege til undersøkelse. Bare i tilfelle.

Anonymkode: 58fbc...b62

ja. øynene var friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...