Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du sender noen en meget positiv og hyggelig mall der du ønsker vedkommede en fin dag med smileys. Svaret du får er «takk». 

Javel. Nå har jeg garantert sagt noe galt. Jeg har tråkket noen på tærne. Jeg er ikke verd mer. Hen ønsker ikke at jeg skal ha en fin dag. 

Anonymkode: aab85...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sender noen en meget positiv og hyggelig mall der du ønsker vedkommede en fin dag med smileys. Svaret du får er «takk». 

Javel. Nå har jeg garantert sagt noe galt. Jeg har tråkket noen på tærne. Jeg er ikke verd mer. Hen ønsker ikke at jeg skal ha en fin dag. 

Anonymkode: aab85...9b7

Kan det tenkes at vedkommende ikke tenkte på å ønske deg også en god dag?

Jeg kunne av ulike årsaker skrevet på samme måte, uten at det ligger noe mer bak..

Synes du har en veldig lav terskel for å føle at du ikke er verdt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, emilie321 skrev:

Kan det tenkes at vedkommende ikke tenkte på å ønske deg også en god dag?

Jeg kunne av ulike årsaker skrevet på samme måte, uten at det ligger noe mer bak..

Synes du har en veldig lav terskel for å føle at du ikke er verdt noe.

Ja, den er veldig lav. Jeg får liksom masse bekreftelser på at jeg er lite verdt. Ingenting andre veien. Nå som jeg endelig begynte å tro på det motsatte så skjedde dette. 

Anonymkode: aab85...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den er veldig lav. Jeg får liksom masse bekreftelser på at jeg er lite verdt. Ingenting andre veien. Nå som jeg endelig begynte å tro på det motsatte så skjedde dette. 

Anonymkode: aab85...9b7

Synes ikke du skal la dette knekke deg. Jeg synes du heller skal gå å se deg i speilet å si ,  jeg er god nok som jeg er.  Hev hodet, så går du med rak rygg (Det gjør noe med deg)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sender noen en meget positiv og hyggelig mall der du ønsker vedkommede en fin dag med smileys. Svaret du får er «takk». 

Javel. Nå har jeg garantert sagt noe galt. Jeg har tråkket noen på tærne. Jeg er ikke verd mer. Hen ønsker ikke at jeg skal ha en fin dag. 

Anonymkode: aab85...9b7

Nå syntes jeg du overdriver VELDIG.

Anonymkode: b899b...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå syntes jeg du overdriver VELDIG.

Anonymkode: b899b...40b

Ok 

Anonymkode: aab85...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, emilie321 skrev:

Synes ikke du skal la dette knekke deg. Jeg synes du heller skal gå å se deg i speilet å si ,  jeg er god nok som jeg er.  Hev hodet, så går du med rak rygg (Det gjør noe med deg)

 

Prøver. Er på jobb nå, det hjelper. 

Avlutter tråden nå. Orker ikke mer kjeft og høre andre negative ting av andre nå  (du har ikke kjeftet. Men andre har det. Du forstår). 

Anonymkode: aab85...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sender noen en meget positiv og hyggelig mall der du ønsker vedkommede en fin dag med smileys. Svaret du får er «takk». 

Javel. Nå har jeg garantert sagt noe galt. Jeg har tråkket noen på tærne. Jeg er ikke verd mer. Hen ønsker ikke at jeg skal ha en fin dag. 

Anonymkode: aab85...9b7

Jeg tenker at man ikke bør "gi" noe til andre, dersom man er helt avhengig av en bestemt respons. Jeg ønsker ikke gaver hvor mottakeren primært er opptatt av "gjenytelse" - da blir det ikke lenger noen gave, slik jeg ser det. 

Å skrive "takk" er etter min oppfatning en helt ok respons på den typen mail du beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver. Er på jobb nå, det hjelper. 

Avlutter tråden nå. Orker ikke mer kjeft og høre andre negative ting av andre nå  (du har ikke kjeftet. Men andre har det. Du forstår). 

Anonymkode: aab85...9b7

Definerer du det at noen skrev av de syntes du overdrev VELDIG, som kjeft og negative ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du sender noen en meget positiv og hyggelig mall der du ønsker vedkommede en fin dag med smileys. Svaret du får er «takk». 

Javel. Nå har jeg garantert sagt noe galt. Jeg har tråkket noen på tærne. Jeg er ikke verd mer. Hen ønsker ikke at jeg skal ha en fin dag. 

Anonymkode: aab85...9b7

 

Et lite tips: ikke tolk. Les kun teksten/ordet som står der, ikke legg til eller trekk fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, XbellaX skrev:

 

Et lite tips: ikke tolk. Les kun teksten/ordet som står der, ikke legg til eller trekk fra. 

Takk for godt råd som jeg helt hadde glemt. Det er dessverre for sent nå, men jeg skal ta det med meg videre i livet. 

Anonymkode: aab85...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når personer ofte bruker alltid/aldri, ødelagt, for sent, skal aldri mer, og lignende "absoluttord" er sannsynligheten for å komme videre betydelig redusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...