Kira2010 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Hei. Kan starte med å si jeg er 30 år. For en tid siden fikk jeg skikkelige stikkinger i den ene eggstokken. Dette ga seg tildels etter mens. Så kom det tilbake igjen for noen uker siden, jeg oppsøkte lege og ble henvist til gynekolog. Han sa kun at det kunne se ut som om jeg hadde hatt en cyste på eggstokken som hadde sprukket, da han så en «hvit flekk» på ultralyden. I ettertid har jeg ikke tenkt mer over det før nå. Jeg har de siste 2 syklusene fått ømme bryster rett etter eggløsning, og det varer frem til mens. Jeg har fortsatt ømme bryster, men mensen uteblir. Hva er årsaken til dette? Jeg vet jeg har hatt eggløsning, men hvorfor uteblir mensen plutselig, og jeg har symptomer som tilsier at den burde kommet! Burde jeg bekymre meg? Kan legge til at jeg ikke er gravid, da det er fysisk umulig! Endret 19. juli 2019 av Kira2010 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449592-stikking-i-eggstokk-og-uteblitt-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.