Gå til innhold

Stikking i eggstokk og uteblitt mens


Kira2010

Anbefalte innlegg

Hei. Kan starte med å si jeg er 30 år. 

For en tid siden fikk jeg skikkelige stikkinger i den ene eggstokken. Dette ga seg tildels etter mens. Så kom det tilbake igjen for noen uker siden, jeg oppsøkte lege og ble henvist til gynekolog. Han sa kun at det kunne se ut som om jeg hadde hatt en cyste på eggstokken som hadde sprukket, da han så en «hvit flekk» på ultralyden. I ettertid har jeg ikke tenkt mer over det før nå. Jeg har de siste 2 syklusene fått ømme bryster rett etter eggløsning, og det varer frem til mens. Jeg har fortsatt ømme bryster, men mensen uteblir. Hva er årsaken til dette? Jeg vet jeg har hatt eggløsning, men hvorfor uteblir mensen plutselig, og jeg har symptomer som tilsier at den burde kommet! Burde jeg bekymre meg? 

Kan legge til at jeg ikke er gravid, da det er fysisk umulig!

Endret av Kira2010
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...